loading...
zor
zora بازدید : 23 چهارشنبه 10 خرداد 1402 نظرات (0)

آینه های دکوراتیو لوزی، یکی از جدیدترین، شکیل ترین و منحصر به فرد ترین قسمت دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می دهد، چرا که علاوه بر زیبایی چشم نواز خود، با نمایش تصویر وسایل، باعث بزرگ تر نشان داده شدن محیط و انعکاس چندین برابری نور، باعث روشنایی بیشتر منزل خواهد شد.

آینه های لوزی به شکل چند تکه وجود دارند که باعث، تمایز این نوع محصولات خواهد شد.

جالب است بدانید که آینه لوزی، امکان برش در محل را نیز دارد، و جهت نصب در منزل یا محل کار شما شخصی سازی خواهد شد.

طرح آینه های دکوراتیو لوزی به شکل الماس می باشند که نشانگر تمایز و مدرنیته بودن این طرح نسبت به اشکال دیگر است. این نوع آینه جهت استفاده در طراحی داخلی منزل شما انتخابی زیبا و مطمئن برای شما خواهد بود و با ماندگاری بالا فضایی منحصر به فرد را برای شما به مدت طولانی حفظ می کند.

نصب آینه های دکوراتیو لوزی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود، و دیگر مزیت نصب این نوع آینه، راحتی انجام این کار می باشد و افراد عادی که تخصصی در نصب آینه های دکوراتیو هم ندارند، میتوانند این عمل را در کوتاه ترین زمان انجام داده و نیاز به نصاب و پرداخت هزینه های اضافی هم نباشد.

از انواع مدل و رنگ های آینه های دکوراتیو لوزی می توان به رنگ های: برنز، سفید و مسی اشاره کرد، که با توجه به هارمونی دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانید متناسب ترین رنگ را انتخاب کرده و زیبایی محیط کار یا منزل خود را دوچندان کنید.

آینه های دکوراتیو لوزی که به صورت تخصصی تراش خورده اند، در اندازه ها و رنگ های مختلف می توانند تمامی سلایق را پوشش داده و با توجه به ابعاد، قیمت آنان نیز متغیر می شود.

جالب است بدانید که آینه های دکوراتیو لوزی در حالت عادی با گذشت زمان جذابیت و شفافیت و کیفیت خود را از دست میدهند، اما آینه های دکوراتیو لوزی نسل جدید به این شکل نبوده و دارای بالاترین کیفیت هستند که انتخابی همیشگی و ماندگار برای شما به شمار خواهد رفت.

آینه های دکوراتیو طرح لوزی، دارای روکش های گوناگونی از جنس آلومینیوم و مس می باشد، که امکان حکاکی نقوش زیبا روی آنان بوده، که باعث زیبایی دو چندان آینه دکوراتیو می شود.

روکش آلومینیومی در آینه های دکوراتیو لوزی، دارای سطح صیقلی زیبا و انعطاف پذیری خاصی می باشند که در عین حال کارایی بیشتری نیز دارند.

گاهی نیز جهت افزایش جذابیت آینه های دکوراتیو لوزی، در قسمتی از حاشیه های آینه را با گرد طلا زینت می بخشند، که این کار زیبایی چشم نوازی به آینه می بخشد.

آینه های دکوراتیو لوزی، علاوه بر اینکه یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین آینه ها می باشد، که در عین حال از قیمت منصفانه ای نیز برخوردار است.

جالب است بدانید که آینه های دکوراتیو لوزی همان آینه های مربع هستند که، با کمی تغییر در زاویه های داخلی، به شکل لوزی شکیل درآمده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بنابراین آینه های دکوراتیو لوزی، که یکی از خوش ساخت ترین آینه های دکوراتیو حال حاظر می باشد، علاوه بر منزل در محل کار و یا سالن کنفرانس ها نیز قابل استفاده بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی

مواردی که باید هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

رنگ آینه، اندازه آینه، محل نصب آینه ها، تراش آینه.

رنگ آینه های دکوراتیو

همانطور که میدانید، رنگ اجناس در هر کالایی از جمله خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بسیار تاثیر گذار بوده و باید با توجه به هارمونی دکوراسیون داخلی محل مدنظر، رنگ آینه را انتخاب نمایید. آینه سیلور(آینه ساده)، آینه شامپاینی، آینه برنز، آینه طلایی، آینه دودی و… انواع مدل آینه هایی هستند که باید با توجه به نور، فضا، اندازه محیط و وسایل استفاده شده در مکان مدنظر، بهترین رنگ را هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، انتخاب نمایید.

اندازه آینه

آینه های دکوراتیو لوزی، در ابعاد متفاوتی تولید و عرضه می شوند، و با توجه به سلیقه مشتری در کوچکترین یا بزرگترین ابعاد برش خواهند شد.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی باید محل نصب آینه را با دقت بررسی نموده و با توجه به مکانی که در اختیار دارید به انتخاب ابعاد آینه موردنظر بپردازید.

با توجه به مدل آینه های دکوراتیو لوزی، انتخاب این مدل آینه می تواند ایده آل ترین تصمیم باشد چرا که با توجه به زوایای طرح لوزی، امکان قرار دادن این مدل، در هر کجای منزل و محل کار شما ممکن بوده، درنتیجه خرید آینه های دکوراتیو لوزی انتخابی هوشمندانه در خرید آینه می باشد.

محل نصب آینه

در بحث خرید آینه های دکوراتیو لوزی، باید در قدم اول مکان که جهت دیزاین در اختیار دارید را سنجیده و با توجه به نور موجود در فضا، مناسب ترین رنگ آینه و سپس مناسب ترین اندازه را انتخاب نمایید.

به طور مثال بر اساس نظریه کارشناسی شده طراحان دکوراسیون داخلی، استفاده از آینه هایی با ابعادی عریض، مناسب دیزاین پشت میز تلویزیون است، اما در طراحی دیزاین کنج اتاق خواب، باید به خرید آینه های دکوراتیو لوزی با ابعادی کوچک و بزرگ به صورت ترکیبی، بپردازید.

بنابراین یکی از مهمترین فاکتورها در خرید آینه های دکوراتیو لوزی، بررسی محل نصب آینه می باشد، چرا که خرید مناسب ترین گزینه تاثیر بسزایی در زیبایی و جلوه منزل یا محل کار شما خواهد داشت.

تراش آینه

تراش آینه های دکوراتیو لوزی، در سایزها و ابعاد متفاوتی انجام می شود. تراش این نوع از آینه را باید از دور آینه ها مورد بررسی قرار داد.

تراش کار، در خرید آینه های دکوراتیو لوزی، در قسمت برش زوایای آینه بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که اگر تراش این قسمت اصولی نباشد، باعث کاهش عمر آینه خواهد می شود.

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی، در انواع مختلف پازلی، یک تکه، ترکیبی و… عرضه می شود که با توجه به استفاده و سلیقه مشتری، قابل سفارش می باشد.

برای مثال، پرطرفدارترین مدل آینه های دکوراتیو لوزی، می توان به مدل یک تکه (سرتاسری) اشاره نمود،

که از این مدل برای طراحی و دیزاین پشت تلویزیون استفاده می شود، که دیوار قسمت پشتی تلویزیون را به صورت کامل پوشش می دهد.

یکی دیگر از مزیت های این مدل آینه های دکوراتیو لوزی، استتار عیوب دیوار می باشد، به اینمعنا که نیازی نیست با پرداخت هزینه های سرسام آور کاغذ دیواری به پوشاندن عیوب منزل خود بپردازید، و با خرید این مدل آینه های دکوراتیو لوزی، می توانید استتار مدرن عیوب دیوار را برای منزل خود به ارمفان بیاورید.

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

همانطور که می دانید، عوامل بسیاری در قیمت آینه های دکوراتیو لوزی تاثیر گذار می باشد. اجماعا چنانچه بخواهیم توضیح کلی در رابطه با ارزان ترین و گران ترین آینه های دکوراتیو لوزی ارائه دهیم، باید بگوییم آینه های آبی و دودی از انواع مدل آینه های لوزی، جزء گران ترین انواع این آینه بوده، سپس آینه های طلایی و برنز جزء گران قیمت ها بوده و در وهله آخر آینه های دکوراتیو لوزی نقره ای (سیلور) ارزان ترین نوع این آینه ها به شمار می رود.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی

با مراجعه به مرکز فروش آینه های لوزی، شاهد تمامی انواع مدل این نوع آینه دکوراتیو می باشید که در رنگ های برنزی، مسی، نقره ای، طلایی و… دلبری میکنند. همچنین می توانید از انواع مدل پلکسی آینه های دکوراتیو لوزی نیز دیدن کرده و مناسب ترین مورد را برای استفاده در مکان مورد نظر خود استفاده نمایید.

در مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، شاهد هنرنمایی دستان پرکار نیروی انسانی مجوعه و تلفیق هنر و ماشین آلات اتوماتیک و به روزترین دستگاه های روز صنعت آینه سازی خواهید بود.

کلام آخر

در مقاله فوق در رابطه با انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی و قیمت و مرکز فروش و خرید این نوع از آینه های دکوراتیو به صورت کامل توضیح داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، از زیبایی های بی نظیر این سبک از آبگینه برخوردار میشوید. آینه های پلکسی دکوراتیو لوزی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اصطلاحا به آینه های نشکن معروف می باشند.

به طور کلی هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، با توجه به نوع مدل انتخابی و مشاهده شده در مرکز فروش این محصول، ممکن است قیمت های متفاوتی را شامل شود، که با توجه به طرح انتخابی شما، کالای مدنظر را دریافت خواهید کرد.

تو خالی بودن و تراش این نوع از آینه، باعث استحکام اطراف آن شده و تحت سنگین ترین فشار ها نیز شکسته نخواهد شد.

آینه های دکوراتیو لوزی، دارای سبک های متفاوتی می باشد که انتخاب را برای اکثر مشتریان دشوار می کنند. شما میتوانید با بیان نمودن رنگ و هارمونی دکوراسیون داخلی محیط مدنظر خود از جمله منزل یا محل کار، میتوانید با کمک طراحان دکوراسیون داخلی مجموعه قائم گلس، بهترین تصمیم را در خرید آینه های دکوراتیو لوزی اتخاذ نمایید.

منبع: قائم گلس

مطالب مرتبط:

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی

قیمت آینه های دکوراتیو لوزی

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو لوزی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 1,390
  • بازدید سال : 22,070
  • بازدید کلی : 104,340