loading...
zor
zora بازدید : 25 پنجشنبه 17 فروردین 1402 نظرات (0)

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب و استخدام کارکنان جدید در سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. این سنجش ها به منظور ارزیابی مهارت‌ها و توانایی‌های افراد برای شغل مورد نظر انجام گرفته و نتیجه آن نیز به عنوان یکی از مهمترین معیارها در استخدام کارکنان در نظر گرفته خواهد شد.

هدف اصلی آزمون استخدامی، بررسی توانایی و تجربه کاری افراد برای شغل مورد نظر است. با توجه به اهمیت و حساسیت شغل‌های دستگاه‌های اجرایی، نتایج آزمون‌ها برای جذب و انتخاب نیروی انسانی با توجه به مهارت‌های مورد نیاز، بسیار مهم و حیاتی است.

نتایج اعلام شده شامل چندین معیار مانند؛ میزان دانش فنی، توانایی‌های ارتباطی، توانایی‌های حل مسئله، توانایی‌های تصمیم‌گیری، توانایی‌های کار تیمی و سایر مهارت‌های مورد نیاز برای شغل مورد نظر است.

با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، تلاش کردیم تا با نگارش این مقاله، اطلاعات درست و دقیقی را در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 را در اختیار شما قرار دهیم.

چنانچه نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته، تا کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم در این باره را به شما ارائه دهند.

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

نتایج اولیه آزمون مذکور که مربوط به مرحله اول یعنی امتحان کتبی است، در تاریخ 15 شهریور ماه 1401، بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

با انتشار اطلاعیه ای در خصوص تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله اولیه یعنی آزمون کتبی پذیرفته شده اند باید با مراجعه به سایت ارگان مورد نظر خود نسبت به ثبت نام مصاحبه حضوری اقدام نمایند.

در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 را برایتان قرار داده ایم؛

1_ در مرحله ابتدایی لازم است داوطلبان وارد سایت سازمان سنجش شده و از منوی سمت راست صفحه گزینه “استخدامی متمرکز دسگاه های اجرایی”را انتخاب نمایند.

2_ در ادامه لازم است بر روی لینک فعال کارنامه معرفی به مصاحبه نهمین آزمون استخدامی کلیک نمایید. 

3_ با انتخاب یکی از دو روش زیر می توانید نتیجه سنجش مذکور را مشاهده کنید؛ 

روش اول : با استفاده از شماره پرونده و شماره شناسنامه داوطلب

روش دوم : به کمک درج مشخصات شناسنامه ای شامل نام، نام خانوادگی و شماره شناسنامه

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

در این مرحله نتایج نهایی آزمون استخدامی اعلام شده و پذیرفته شدگان آماده انجام مراحل بعدی از جمله گزینش، معاینات پزشکی و … خواهند شد.

اعلام نتیجه این مرحله بعد از انجام مصاحبه حضوری صورت گرفته و برای مشاهده جواب سنجش استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 پیش بروید؛

1_ مانند نتایج مرحله اولیه آزمون باید وارد سایت سنجش شده و از منوی سمت راست صفحه گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” را برگزینید.

2_ در ادامه باید بر روی گزینه “اعلام نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1402” کلیک کنید.

3_ یک صفحه جدید برایتان باز خواهد شد که توسط دو روش می توانید موفق به مشاهده نتیجه نهایی آزمون گردید.

روش اول : مشاهده نتیجه نهایی توسط وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه

روش دوم : مشاهده نتیجه نهایی توسط وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره شناسنامه

پس از طی کرن مراحل فوق نتیجه نهایی آزمون ورودی به دستگاه های اجرایی قابل مشاهده خواهد بود، در صورت قبولی، پذیرفته شدگان باید خود را برای طی کردن مراحل قبل از استخدام که به شرح زیر می باشد آماده نمایند؛

1_ بررسی صلاحیت های عمومی گزینشی

2_ دریافت گواهی عدم سوء پیشینه

3_ انجام آزمایشات و معاینات پزشکی قبل از استخدام

4_ تشکیل پرونده استخدامی

5_ شرکت در دوره های کسب مهارت مطابق با رشته و گرایش استخدامی

نتیجه گیری

با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی موظف به ارائه خدمات مرتبط با مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند، انتخاب کارکنان با توجه به توانایی‌های مرتبط با فرآیندهای این دستگاه‌ها می‌تواند باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز مذکور شود. بنابراین، نتایج آزمون استخدامی می‌توانند به عنوان یک معیار ارزیابی برای انتخاب نیروی کار متناسب با نیازهای دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شوند.

به همین خاطر افراد زیادی، متقاضی شرکت در این سنجش بوده و در پی آن نیز به دنبال اطلاع از نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 هستند، تا در صورت پذیرش، بتوانند خود را برای مصاحبه حضوری آماده سازند.

با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع تلاش کرده ایم تا با نگارش مقاله فوق اطلاعات ضروری پیرامون این موضوع را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا پاسخ مناسبی به سوالاتتان ارائه دهیم.

چنانچه نیاز به دریافت مشاوره در این خصوص دارید، بهتر است با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان مربوطه، ابهامات شما را برطرف سازند.
منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 1,504
  • بازدید سال : 22,184
  • بازدید کلی : 104,454