loading...
zor
zora بازدید : 11 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)
اخیرا به دلیل فیلترشدن اینستاگرام برای کاربران ایرانی، و استفاده از فیلترشکن و برنامه های تغییر دهنده ی آی پی، که باعث تغییر لوکیشن مداوم لوکیشن شما در اینستاگرام خواهد شد، یکی از عمده ترین مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می شوند، مشکل من ربات نیستم اینستاگرام است، که به معنای ربات تشخیص دادن اکانت شما توسط سرورهای اصلی این پلتفرم می باشد.
ممکن است گاهی وارد برنامه اینستاگرام خود شوید، و با پیغام هایی شبیه به تصویر فوق رو به رو شوید، و یا ارور هایی از جمله “به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید”، یا ارور “Help Us Confirm It’s You”، و یا عبارت هایی مانند: “من ربات نیستم” و “I’m not a robot”، برای شما نمایش داده شود، که به طور کلی تمامی این پیغام ها به این معناست که اکانت شما درگیر مشکل من ربات نیستم اینستا شده، و برای ورود مجدد باید هرچه زود تر جهت رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام، اقداماتی که در ادامه مقاله به آنها اشاره می کنیم را انجام دهید.
ممکن است گاهی نیز علاوه بر مشکل اصلی، در یعضی موارد با چالش های جزئی مانند تصویر زیر برای شما پیش آید، که صفحه من ربات نیستم اینستاگرام، به صورت نصفه باز خواهد شد، و یا اینکه هیچ تصویر کپچایی جهت انتخاب برای شما نمایش داده نشود و شما قادر به وارد نمودن انتخاب تصویر و فعال نمودن گزینه من ربات نیستم، نخواهید بود و حتی گزینه “Next” یا “بعدی” برای شما نمایش داده نمی شود و فعال نیست.
این مشکلات و چند چالش دیگر، از اینکه به اینستاگرام ثابت کنید من ربات نیستم، جلوگیری خواهند کرد، درنتیجه شما از این مرحله نمی توانید عبور کرده و وارد پیج خود شوید.
اکانت هایی که درگیر مشکل من ربات نیستم اینستاگرام شده اند، احتمالا کمی بعد تر با مشکلات دیسیبل شدن پیج اینستاگرام و یا مشکل اینستاگرام یوزر (مشکل Instagram User) و همچنین مشکل دی اکیتیو شدن پیج اینستاگرام، دست و پنجه نرم خواهید کرد.
اما نگران نباشید، چنانچه مشکل “I’m not a robot” را در اکانت خود برای همیشه از بین ببرید، چالش های گفته شده برای شما پیش نخواهد آمد.
رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام
این مشکل زمانی رخ خواهد داد که شما توسط اکانت اینستا ی خود، قعالیت اسپم در این پلتفرم انجام داده و یا اینکه قوانین و مقررات اصلی اینستاگرام را زیر پا گذاشته اید. البته ممکن است این نقض قوانین به صورت عمدا یا سهوا انجام شده باشد، اما در هر صورت باعث شده که اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد.
در مواردی نیز ممکن شما قعالیت خارج از چارچوبی نداشته باشید، و سرورهای اصلی اینستاگرام اشتباه تشخیص داده و نمایش ارور “I’m not a robot”، به صورت اتفاقی برای شما به نمایش درآمده که در این شرایط، پس از مدت کوتاهی این چالش به صورت اتوماتیک برای شما برطرف خواهد شد.
توجه نمایید که استفاده از فیلترشکن vpn، و به طور کلی استفاده از برنامه های ثالث در اینستاگرام، از جمله آنفالویاب، ربات های افزایش فالوور، برنامه های دانلود فیلم و عکس، میتوانند باعث بوجود آمدن مشکل من ربات در اینستا باشند.
همچنین فعالیت های خارج از چارچوب مانند، فالو و آنفالو کردن اکانت های متفاوت در مدت زمان کوتاه و به تعداد زیاد، گذاشتن لایک و کامنت به تعداد بالا در طول زمان اندک، ارسال دایرکت های تبلیغاتی و یا حتی ارسال بیش از حد دایرکت هایی مربوط به کسب و کار، و همچنین دایرکت های شخصی، همه و همه دست به دست هم خواهند داد و باعث نمایش ارور من ربات نیستم اینستاگرام خواهند شد وبرای اکانت شما دردسر ساز می شود.
نحوه رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام
با توجه به اینکه متوجه دلیل بروز خطای “I’m not a robot”، شده اید اینک به بررسی راه حل های رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام، خواهیم پرداخت. و پاسخ سوالاتی مانند: چگونه از ربات اینستا خارج شویم؟، چطوری به اینستاگرام اثبات کنیم که من ربات نیستم؟ را به صورت کامل بیان خواهیم کرد.
این نکته بسایر حائز اهمیت است که، چنانچه طی یکی دو هفته ی اخیر درگیر این ارور شده اید، به احتمال زیاد اکانت شما درگیر مشکلات جدی تری از جمله: “مشکل اینستاگرام یوزر شدن”، مشکل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام و یا “مشکل Instagram User شدن” و حتی “مشکل کاربر Instagram شدن”، را تجربه خواهید کرد که اگر هرچه سریع تر اقدام به حل این موضوع نکنید اکانت خود را برای همیشه از دست خواهید داد. حال اگر بیزنس اکانت شما درگیر این موضوع شده باشد مشکل دوچندان شده و باید از طریق پشتیبانی اینستاگرام، به رفع چالش بپردازید.
در برخی شرایط نیز ممکن است بدون اینکه پیغامی برای شما نمایش داده شود، از اینستاگرام بیرون انداخته شوید و هنگام ورود مجدد با صفحه ای حاوی ارور “حساب شما به دلیل نقض شرایط ما مسدود شده است” (Your Account has been Disabled for Violating our Terms)، مواجه شوید.
این پیغام به این معناست که اکانت شما دچار تعلیق (Suspend) و غیرفعال شده و با مشکل دیسیبل (Disable)، رو به رو هستید. متاسفانه نمایش ارور فوق به آن معناست که چنانچه شما مراحل مربوط به اثبات من ربات نیستم را هم انجام دهید، باز هم قادر به ورود به اکانت اینستاگرام خود نخواهید بود، و از آن نگران کننده تر اینکه با ارور  “…We suspended your account on”، نیز مواجه می شوید.
در این وضعیت اکانت شما به اصطلاح پریده، و اگر توسط دستگاه دیگری مانند تلفن همراه اطرافیانتان و یا از طریق کامپیوتر هم اکانت خود را در اینستاگرام جست و جو نمایید، هیچ نتیجه ای یافت نخواهد شد.
حتی اگر از طریق اکانت دوستانتان به دایرکت خود مراجعه نمایید، خواهید دید که نام کاربری شما به عبارت instagrammer تغییر یافته.
در این وضعیت به طور عادی اینستاگرام مدت ۳۰ رو (یک ماه) را برای شما درنظر گرفته که به انجام  اقداماتی به رفع مشکلات بوجود آمده در اکانت خود که ممکن است به دلایل مختلف مانند نقض قوانین و دیگر دلایل موجود و گاهی نیز بی دلیل، اتفاق افتاده است بپردازید، در غیر این صورت اکانت شما از نظر سرورهای اصلی پلتفرم اینستاگرام اسپم تلقی شده و اکانت برای همیشه مسدود می شود.
مشکل دیسیبل شدن اکانت میتواند بزرگ تر نیز شود، به این معنا که در برخی موارد ممکن است شما قید پیج مسدود شده ی خود را بزنید و تصمیم به ساخت اکانت جدید بگیرید، که در عرض چند روز و یا حتی چند ساعت، اکانت جدید نیز دیسیبل خواهد شد. حتی اگر این پیج جدید را از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود ساخته باشید.
به این دلیل که هوش مصنوعی اینستاگرام بسیار پیشرفته بوده و هر بار که اکانت جدیدی بسازید، بلافاصله متوجه میشود که مالک اکانت ساخته شده شما هستید، و پیج را غیرفعال خواهد کرد تا زمانی که مشکل من ربات نیستم را در اینستاگرام از ریشه رفع نمایید.
شما شرایط حساسی را در این موقعیت تجربه خواهید کرد، زیرا فرصتی برای ارسال درخواست های مکرر و اشتباه را ندارید و چنانچه درخواست خود را اشتباها تکرار نمایید، همین فعالیت های شما ملاک بررسی اینستاگرام خواهد بود و درخواست های بغدی شما نیز به هیچ عنوان بررسی نمی شود و اکانت شما در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.
تنها راه رفع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام، همچنین رفع مشکل دیسیبل شدن اکانت شما، مکاتبه ای بدون غلط املایی و حرفه ای و در قالب یک فرم درخواست بازنگری به سرورهای اصلی این پلتفرم می باشد.
این فرم درخواست باید به زبان انگلیسی باشد، مراحل پی از ارسال فرم شروع فرآیند احرازهویت و سایر اقدامات به صورت کاملا صحیح و مطابق با خط مشی های اینستاگرام انجام شود.
برای ارسال فرم درخواست بازنگری جهت رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باید به این نکته ها توجه داشته باشید که، تا به حال از برنامه های ثالث اینستاگرام اسفاده نموده اید یا خیر، آیا تا کنون این مشکل برای شما پیش آمده یا خیر، آیا پیش از این اکشن بلاک شده اید یا خیر و در گذشته از برنامه های تغییر دهنده ی آی پی (فیلترشکن ها) استفاده نموده اید یا خیر.
مهمترین نکته در ارسال فرم درخواست بازنگری این است که با توجه به سرعت اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام در کشور ایران، بهتر است که با آی پی چه کشوری به پشتیبانی اینستاگرام ارسال شود. فرم درخواست بازنگری باید پارامترهایی از جمله عدم وجود غلط املایی و انجام درست فرآیند احراز هویت را دربر گرفته باشد که بهترین نتیجه از سمت پشتیبانی را دریافت نمایید.
چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم
میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه اینستاگرام درخواست رفع مسدودی را ارسال نمایید.
وارد اینستا شوید.
گزینه تنظیمات «Setting» را لمس نمایید.
در پروفایل اینستاگرام، بالای صفحه گوشه سمت راست.
صفحه را به پایین کشیده و گزینه «گزارش مشکل» را لمس کنید.
در این صفحه شما میتوانید مشکلات مختلف خود را به اینستاگرام گزارش دهید.
از عناوین مشاهده شده در این صفحه گزینه “چیزی کار نمی کند “ را لمس کرده و گزینه این که یک شخص واقعی هستید را ارسال کنید.
حافظه کش گوشی خود را پاک کنید
جهت انجام این کار اقدامات زیر را دنبال کنید.
Apps یا  Application Manager را لمس کنید. گزینه Instagram را انتخاب کنید.
در پنجره ی جدید باز شده، وارد قسمت Storage شوید.
سپس گزینه Clear Cache و Clear Data را انتخاب نمایید.
در این مرحله از رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام برنامه حذف نموده سپس مجددا نصب نمایید.
(برای نصب مجدد، در ابتدا، از برنامه های تغییر دهنده ی آی پی یا فیلترشکن ها استفاده کنید.)
با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید
در صورتیکه تمامی مراحل فوق را کاملا صحیح انجام داده اید اما هنوز نتیجه موردنظر را دریافت نکرده اید، و همچنان اکانت اینستاگرام شما غیرفعال است، می توانید با مرکز پشتیبانی اینستاگرام تماس گرفته و حل مشکل خود را به کارشناسان مجموعه بسپارید.
کلام آخر
چنانچه اکانت شما دچار مشکل شادوبن شده، اما در ثابت کردن اینکه ربات نیستید، به سرورهای اصلی اینستاگرام موفق نیستید، میتوانید ارسال فرم درخواست بازنگردی و این مکاتبه مهم را به کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران سپرده و پس از مدت زمان کوتاهی شاهد برطرف سازی دیسیبل شدن اکانت، همچنین رفع مشکل غیرفعال شدن پیج خود باشید.
مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام، به دلایلی مانند نقض قوانین، نقض قانون کپی رایت، فعالیت بسیار در مدت زمان اندک، استفاده از برنامه های فالو گیر و ربات های آنفالو یاب، و… رخ خواهد داد، که با انجام مراحل گفته شده و عدم تکرار فعالیت های اسپم میتوانید برای همیشه از دیسیبل شدن اکانت خود جلوگیری نموده و مشکل من ربات نیستم را در اینستاگرام خود برطرف سازید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 574
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 1,956
  • بازدید سال : 22,636
  • بازدید کلی : 104,906