loading...
zor
zora بازدید : 17 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

از آنجایی که اینستاگرام بستری برای انتشار محتوای مورد علاقه کاربران می باشد،در آپدیت های جدید خود امکانات ویژه ای از جمله آپلود استوری و استوری دائم در نظر گرفته است؛ با توجه به این که این آپشن ها امتحان خود را پس نداده اند ممکن است در اوایل بروزرسانی دچار بروز مشکلاتی مانند مشکل استوری اینستاگرام شوند.

از رایج ترین مشکل های این مورد می توان به لود نشدن گیف ها، نمایش پیغام publication in progress یا loading in progress اشاره کرد.چندین امکان وجود دارد بر این مبنی که ممکن است مشکل از اینترنت شما باشد یا خود سرور اینستا به مشکل خورده باشد.

در این مطلب درباره رایج ترین مشکل های استوری اینستاگرام و دلایل باز نشدن استوری اینستا صحبت کرده ایم شما می توانید با مطالعه این مطلب مشکل خود را برطرف کرده و برای راهنمایی با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس حاصل کنید.

رایج ترین مشکل های استوری اینستاگرام

_ آپلود نشدن استوری های گیف gif در اینستاگرام

_ لود نشدن استوری خود و یا دیگران هنگام دیدن

_ نمایش پیغام publication in progress یا loading in progress هنگام آپلود شدن استوری ادامه نیافتن آپلود

_ عدم انتشار استوری بعد از به روز رسانی اینستاگرام

_ سیاه شدن صفحه استوری در زمان ارسال و عدم امکان حذف آن تا ۲۴ ساعت

دلایل باز نشدن استوری اینستاگرام

_ ممکن است سرویس اینترنت شما دارای مشکل باشد

_ مشکل از خود سرور اینستاگرام باشد

_ اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی نکرده باشید

_ اگر از گوشی قدیمی استفاده می کنید به دلیل عدم به روز رسانی به نسخه جدید اندروید دچار مشکل در استوری می شوید.

_ پاک نکردن حافظه کش

_ در تنظیمات اینستاگرام خود اجازه اشتراک گذاری پست و استوری را لغو کرده اید.

_ هنگ کردن برنامه اینستاگرام

_ هنگ کردن گوشی موبایل

_ وجود برخی مشکلات نرم افزاری

_ در صورتی که تنظیمات بهینه سازی باتری موبایل را فعال کرده باشید ممکن است با مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام رو به رو شوید.

_ برخی از مشکلات عدم دسترسی به برخی امکانات این برنامه به لوکیشن باز می گردد.

_ اگر از اینترنت دیتا استفاده می کنید ممکن است بسته اینترنتی شما تمام شده باشد.

_ فرم نامناسب ویدیو در حال آپلود

_ فیلترینگ هوشمند

_ ممکن است به دلیل فعالیت های مشکوک اکانت شما دچار محدودیت شده باشد.

_ کمبود حافظه و نبود فضای کافی در گوشی موبایل

_ پر شدن حافظه داده اینستاگرام

روش های رفع مشکل استوری اینستاگرام

_ اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید اگر استوری اینستاگرام شما بارگذاری نمی شود، بررسی اتصال اینترنت است . اگر از اتصال داده تلفن همراه استفاده می‌کنید، Wi-Fi را روشن کنید و ببینید آیا این کار کمکی می‌کند یا خیر.

اگر از این روش جواب نگرفتید، برنامه دیگری را باز کنید که به اتصال اینترنت نیاز دارد – مانند YouTube یا Safari – و ببینید که آیا به درستی بارگیری می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، به احتمال زیاد مشکل از اتصال اینترنت شماست و نه اینستاگرام.

_ دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

اگر راه‌اندازی مجدد روتر کار نکرد، قدم بعدی راه‌اندازی مجدد دستگاه است . این اغلب می تواند اشکالات جزئی نرم افزاری را که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در اینستاگرام شود، برطرف کند.

_دوباره بررسی کنید که آیا یک نقص عمومی اینستاگرام وجود دارد یا خیر

افرادی که در اینستاگرام هستند به توییتر می آیند تا بررسی کنند که آیا مشکل از کار افتاده است یا خیر.

گاهی اوقات، دلیل لود نشدن استوری های اینستاگرام شما این است که یک مشکل کلی در برنامه وجود دارد، که متاسفانه اخیراً به نظر می رسد بیشتر اتفاق می افتد.

اگر فکر می کنید ممکن است این مورد باشد، به DownDetector بروید . INSTAGRAM.COM” را جستجو کنید. در اینجا، مشاهده خواهید کرد که آیا گزارشی مبنی بر قطع شدن اینستاگرام در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

برای بررسی مشکل، می‌توانید توییتر را بررسی کنید تا ببینید آیا گزارش‌هایی مبنی بر قطع شدن اینستاگرام وجود دارد یا خیر. کافیست “Instagram down” یا هشتگ “#InstagramDown” را جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود.

_اینستاگرام را در آیفون یا گوشی اندروید خود ببندید و مجددا راه اندازی کنید

اگر اینستاگرام را راه‌اندازی کرده اید، اما استوری‌های شما هنوز بارگیری نمی‌شود، اقدام بعدی بستن اجباری و راه‌اندازی مجدد برنامه است. این فرآیند بسته به دستگاهی که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود.

در Android، می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات > برنامه‌ها انجام دهید . اینستاگرام را در لیست پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. سپس، روی توقف اجباری ضربه بزنید .

در iOS، می‌توانید با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به بالا و نگه داشتن انگشت خود روی برنامه برای چند ثانیه، برنامه را به اجبار ببندید. سپس روی برنامه به سمت بالا بکشید تا بسته شود. پس از انجام این کار، دوباره استوری های خود را بارگیری کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر.

_از سیستم خارج شوید و به اینستاگرام برگردید

چیز دیگری که می توانید امتحان کنید این است که از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. برای انجام این کار، به صفحه نمایه خود بروید، روی نماد همبرگر ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید . از آنجا، به پایین بروید و روی Log out ضربه بزنید .

پس از خروج از سیستم، برنامه اینستاگرام را ببندید، آن را دوباره باز کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود دوباره وارد شوید.

_کش اپلیکیشن اینستاگرام را پاک کنید

اگر هنوز در بارگذاری استوری اینستاگرام مشکل دارید، نکته بعدی پاک کردن کش برنامه است. این کار هر گونه داده موقت ذخیره شده در دستگاه شما را که می تواند باعث ایجاد مشکل شود، حذف می کند.

برای پاک کردن کش اینستاگرام ، به تنظیمات گوشی خود بروید و روی Apps ضربه بزنید . از آنجا اینستاگرام را در لیست برنامه ها پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی، روی Storage و سپس Clear Cache ضربه بزنید . پس از انجام این کار، دوباره استوری های خود را بارگیری کنید و ببینید آیا کار می کنند یا خیر.

_اپلیکیشن اینستاگرام را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید

اگر هیچ یک از راه حل های بالا کار نمی کند، چیزی که می توانید امتحان کنید به روز رسانی یا نصب مجدد برنامه اینستاگرام است. اشکالات و سایر مشکلات فنی را معمولاً می توان با به روز رسانی برنامه به آخرین نسخه برطرف کرد.

برای به روز رسانی اینستاگرام، به اپ استور (در آیفون) یا پلی استور (در اندروید) بروید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی در دسترس است یا خیر. اگر چنین است، برنامه را به روز کنید و سپس دوباره استوری های خود را بارگیری کنید.

اگر در حال حاضر از آخرین نسخه استفاده می‌کنید و داستان‌های شما هنوز بارگیری نمی‌شود، برنامه را حذف نصب و دوباره نصب کنید.

_با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

آخرین کاری که می توانید امتحان کنید اگر استوری اینستاگرام شما هنوز بارگذاری نمی شود، تماس با پشتیبانی اینستاگرام است. با رفتن به صفحه نمایه خود و ضربه زدن روی نماد همبرگر می توانید این کار را درست در داخل برنامه انجام دهید. از آنجا، روی تنظیمات > راهنما > گزارش مشکل ضربه بزنید .

در آنجا می توانید توضیح دهید که چه چیزی اشتباه است و اینستاگرام به شما کمک می کند تا مشکل را برطرف کنید.

سخن نهایی

در مطالب فوق به بررسی روش های رفع مشکل استوری اینستاگرام و دلایل باز نشدن استوری اینستا پرداختیم. چنانچه با مشکل استوری اینستاگرام مواجه شدید، جهت راهنمایی با کارشناسان پشتیبانی ما تماس حاصل کنید.

منبع: دستیارکمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,023
  • بازدید ماه : 1,879
  • بازدید سال : 22,559
  • بازدید کلی : 104,829