loading...
zor
zora بازدید : 16 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

مراحل اولیه نصب ویندوز۸ مطابق مراحل (۱تا۸) در ویندوز۷ است، اما از آن به بعد مراحل متفاوت میباشند.

·         پس از انجام پارتیشن بندی و اینکه مشخص کردید نصب ویندوز۸ در کدام درایو انجام شود، ویندوز شروع به نصب شدن خواهد کرد. پس از به پایان رسیدن نصب ویندوز۸ سیستم شما، ری استارت خواهد شد و شما وارد مراحلی میشوید که در آنها لازم است تنظیمات حساب کاربری خود را برای استفاده از ویندوز وارد نمایید. ویندوز خود را شخصی سازی کنید، رنگ موردعلاقه خود را انتخاب نموده، نامی برای سیستم انتخاب کرده و در انتها گزینه Next را انتخاب نمایید.

·         در این مرحله چنانچه با تنظیمات پیش فرضی که برای ویندوز شما نمایش داده میشود موافق میباشید، گزینه Use express setting را انتخاب کنید و چنانچه با این تنظیمات مخالفید گزینه Customise را لمس نمایید، تا تنظیماتی را که خودتان میخواهید اعمال کنید.

·         در صفحه ی جدید که برای شما نمایش داده میشود، میتوانید تنظیمات شبکه را اعمال کنید، چنانچه در یک شبکه ناشناس قراردارید گزینه دوم را انتخاب نمایید.

·         پنج گزینه ای که در این صفحه مشاهده میکنید، عناوین اول و دوم به آپدیت ویندوز مربوط بوده و گزینه های دیگر مربوط به فعالسازی ویژگی های امنیتی اینترنت اکسپلور میباشد. برای دریافت دایور ها، گزینه دوم را حتما روی On قرار دهید.

·         در این مرحله قصد دارد به برخی از اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشد که میتوانید تمامی موارد را روی Off قرار دهید.

·         با روشن سازی این موارد هنگامی که ویندوز شما دچار مشکل شود، مایکروسافت از طریق منابع آنلاین به دنبال حل مشکل خواهد بود.

·         در این قسمت گزینه آخر با عنوان Sing in without a microsoft acconunt را انتخاب نمایید.

·         حالا گزینه Local account را لمس کنید.

·         در این قسمت باید یک نام کاربری و یک رمزعبور برای ویندوز انتخاب نمایید، و در نهایت روی گزینه Finish کلیک نمایید که تنظیمات پیکربندی ویندوز به اتمام برسد.

·         حالا کمی تحمل نمایید که نصب ویندوز۸ به پایان برسد.

·         در این قسمت میتوانید از آموزشهایی که مایکروسافت برای شما درنظر گرفته شده استفاده نمایید.

·         نصب ویندوز۸ برای شما به اتمام رسیده و با اولین صفحه ای با آن مواجه خواهید شد، صفحه start میباشد.

آموزش نصب ویندوز۱۰

مراحل اولیه نصب ویندوز۱۰ مانند نصب ویندوز۷و۸ میباشد. از مرحله بعد از انتخاب پارتیشن به بعد (ممکن است در این مرحله سیستم شما چند بار، ری استارت شود.)، که در نصب ویندوز۱۰ مراحل متفاوت خواهد شد.

·         در پایان این مراحل، سیستم شما ری استارت خواهد شد و لوگوی ویندوز۱۰ را مشاهده خواهید کرد، و مجددا سیستم ری استارت خواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که وارد مرحله نهایی نصب ویندوز۱۰ شوید. در این صفحه باید روی گزینه use express setting، کلیک نمایید.

·         حالا صبرکنید که این مرحله به پایان برسد.

·         در صفحه ی جدیدی که برای شما باز خواهد شد، چنانچه اکانت مایکروسافت دارید آن را وارد نموده و گزینه Next را انتخاب نمایید. چنانچه اکانت مایکروسافت ندارید یک اکانت تستی وارد کرده و طبق تصویر گزینه continue without a Microsoft account را انتخاب کنید.

·         سپس گزینه Create a local account را انتخاب نمایید.

·         در این مرحله میتوانید در قسمت username، یک نام کاربری برای کامپیوتر خود انتخاب نمایید، همچنین میتوانید برای سیستم خود یک رمزعبور نیز تعیین کنید، حتی میتوانید این جایگاه را خالی گذاشته و روی گزینه Finish کلیک کنید

تبریک! نصب ویندوز۱۰ شما با موفقیت به پایان رسید.

چنانچه در هر مرحله از نصب ویندوز۱۰، سیستم شما در حین فرآیند نصب خاموش شد، پس از مدتی دستگاه را روشن کرده و وارد محیط بایوس شوید.

بعضی از افراد در این شرایط repair کردن ویندوز را پیشنهاد میکنند، اما نصب مجدد ویندوز بهترین راه برای اطمینان از این موضوع میباشد که ویندوز به درستی روی سیستم شما نصب شود.

در آخر

همیشه پس از نصب و راه اندازی ویندوز، برای عملکرد بهتر آن، یک سری دستورالعمل ها میتوان انجام داد که بازدهی بهتری از ویندوز داشته باشیم، که برای اطلاع از این دستورالعمل ها میتوانید از کارشناسان پشتیبانی مجموعه ما کمک بگیرید.

با استفاده از راه حل های ارائه شده در خصوص آموزش نصب ویندوز در این مطلب، شما میتوانید به راحتی ویندوز خود را عوض کرده و به نصب ویندوز۷، نصب ویندوز۸ و همچنین نصب ویندوز۱۰ بپردازید. همچنین اگر قصد بستن آپدیت ویندوز را دارید میتوانید به مطلب مربوطه مراجعه نموده و ابهامات خود را در زمینه بستن آپدیت ویندوز ۷،۸،۱۰،۱۱ حل نمایید.

چنانچه در هر قسمت از آموزش نصب ویندوز، مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای شما پیش آمد، میتوانید جهت برطرف نمودن ابهامات و مشکلات خود با کارشناسان بخش فناوری ما ارتباط گرفته و مشکل خود را در کمتر از یک ساعت حل نمایید.

منبع: دستیارکمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 884
  • بازدید ماه : 1,740
  • بازدید سال : 22,420
  • بازدید کلی : 104,690