loading...
zor
zora بازدید : 29 دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

 

ریپورت شدن در تلگرام به چه معناست؟ ریپورت شدن در تلگرام یعنی، که کاربران این پیام رسان شما را به عنوان یک فرد مزاحم معرفی کرده اند، و حالا دیگر نمیتوانید به همه افراد پیام بفرستید و فقط امکان ارسال پیام به اشخاصی که شماره شما در تلگرام آنها ذخیره میباشد را دارید.

به عنوان مثال چنانچه شما در گروهی تلگرامی عضو باشید، و برای اعضای آن گروه به صورت خصوصی پیام بفرستید، آنها میتوانند این رفتار شما را مزاحمت تلقی کرده و شما را ریپورت کنند.

حال از کجا بفهمم در تلگرام ریپورت شدم؟ این سوالی است که کاربران تلگرام هنگامی که حس میکنند فعالیتشان در این پلتفرم محدود شده از خود میپرسند، و بعد از آن به دنبال روش هایی جهت خارج شدن از ریپورت تلگرام هستند.

برای اکثر کاربران تلگرام حداقل یک بار پیش آمده که به دلایل مختلف در تلگرام ریپورت شده باشند. برای رفع ریپورت تلگرام راه حل هایی وجود دارد که باید مراحل را قدم به قدم طی نمایید. گاهی هم ممکن است اکانت کاری شما در تلگرام ریپورت شده باشد و برای ارتباط دوباره با مشتری به دنبال راه حلی جهت رفع ریپورت فوری تلگرام، باشید.

همانطور که میدانید اپلیکیشن تلگرام یکی از پرمخاطب ترین پلتفرم هایی میباشد که در سطح بین المللی فعالیت دارد، و با وجود اینکه در کشور ما، ایران، این برنامه فیلتر میباشد اما به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های خاص آن، مخاطبان سختی نصب فیلترشکن را به جان میخرند که بتوانند از این پلتفرم استفاده نمایند.

با وجود اینکه برنامه تلگرام، ویژگی های بسیاری در بخش کانال ها و گروه ها دارد، اما گاهی نیز در بخش های مختلف کاربران را با مشکلاتی مواجه میکند، از جمله مشکلاتی که کاربران تلگرام با آن رو به رو خواهند شد، ریپورت شدن اکانتشان در این پلتفرم میباشد، و با توجه به اینکه در این دست مسائل، امکان استفاده از بخش های مختلف مانند چت کردن در تلگرام محدود میشود، افراد به دنبال راه حل هایی جهت رفع ریپورت فوری تلگرام میباشند.

جهت رفع ریپورت فوری تلگرام میتوانید با کارشناسان پشتیبانی تلگرام در ایران ارتباط گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن حساب کاربری خود را در تلگرام از ریپورت خارج نمایید.

در ادامه این مقاله رفع ریپورت دائمی تلگرام و همچنین پاسخ به این سوال که از کجا بفهمیم در تلگرام ریپورت شدم؟ را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

دلایل ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

دلایل مختلفی باعث ریپورت حساب کاربری شما در تلگرام میباشد، که ارسال پیام های اسپم و همچنین مزاحمت های پی در پی برای دیگر کاربران این پلتفرم اجتماعی، بخشی از علل ریپورت حساب کاربری شما در تلگرام می باشد.

به طور کلی بخشی از اصلی ترین دلایل ریپورت در تلگرام عبارتند از:

  • ارسال پیغام های تکراری و تبلیغاتی برای کاربران ناشناس تلگرام
  • استفاده از استیکرهای غیرمجازی که تلگرام امکان اضافه کردن آن ها به لیست استیکرها را نمی‌دهد.
  • عضویت در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی که عملکرد آن ها برخلاف قوانین تلگرام است.
  • ارسال بالغ بر ۱۰۰ پیام خصوصی در طول روز برای افراد ناشناس
  • فوروارد کردن لینک های اسپم، فعال کننده ربات ها و غیره که منجر به آزار دیگر کاربران می‌شوند.

روش های رفع ریپورت تلگرام

از آنجایی که با دلایل ریپورت شدن در برنامه تلگرام آشنا شدید، باید تا حد امکان از انجام فعالیت هایی که باعث ریپورت اکانتتان میشود جلوگیری نمایید چرا که اگر تلگرام فعالیت شما را اسپم تلقی کند، و متوجه مزاحمت شما برای دیگر کاربران شود به سرعت شما را ریپورت خواهد کرد. در این شرایط باید به دنبال راهی جهت رفع ریپورت تلگرام باشید.

تلگرام نیز مانند دیگر اپلیکیشن های جدید و پرمخاطب، مجازات هایی برای کاربران مزاحم درنظرگرفته، که بسته به نوع قانون شکنی، مجازات متفاوت میباشند.

البته نکته قابل توجه که در این موضوع وجود دارد این است که، گاهی ممکن است شما توسط اکانت بیزنسی مشغول به ارسال پیام مفید به صورت انبوه برای تبلیغ کسب و کار خود هستید اما هنگامی که فرستادن پیام های تبلیغاتی شما که دارای محتوای مفید بوده و از نظر شما مشکلی ندارد، اما به دلیل اینکه در بازه زمانی کوتاه برای افراد زیادی ارسال شده شاهد ریپورت شدن اکانت خود هستید.

در این بخش تعدادی از مهم ترین روش ها برای رفع ریپورت تلگرام را در اختیار شما خواهیم گذاشت، که در صورت ریپورت شدن به سادگی بتوانید مشکل خود را حل نمایید.

از کجا بفهمم در تلگرام ریپورت شدم؟

بسیاری از افراد به دنبال این هستند هنگامی که اکانت آنها ریپورت میشود با چه علائمی رو به رو خواهند شد؟

پس قبل از اینکه روش های رفع ریپورت تلگرام را بیان کنیم، بهتر است این موضوع را توضیح دهیم، هنگامی که حساب ریپورت میشود با چه علائمی رو به رو خواهیم شد. در ابتدا باید بدانید مهمترین دلیل ریپورت شدن شما گزارش سایر اشخاص میباشد که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم.

در این موارد مهمترین مشخصه ریپورت شدن در تلگرام این است که دیگر امکان ارسال پیام به افراد ناشناس را ندارید. البته هنگام ریپورت بودن میتوانید در گروه ها فعالیت داشته باشید، اما در صورتیکه بخواهید به اکانت ناشناس پیام دهید با پیغامی مشابه تصویر فوق رو به رو خواهید شد، که در این صورت لازم است از روش های رفع ریپورت دائمی تلگرام استفاده نمایید.

رفع ریپورت تلگرام با ایمیل

حال که از علائم ریپورت تلگرام آگاه شدید و از این موضوع احساس ناراحتی میکنید، باید هرچه سریع تر به رفع ریپورت دائمی تلگرام بپردازید. پشتیبانی تلگرام ایمیلی را به آدرس spam@telegram.org مختص حل این مشکل قرار داده که کاربران بتوانند از این طریق اقدام به حل مشکل خود نمایند.

برای رفع ریپورت تلگرام از طریق ایمیل باید مشکل خود را مبنی بر اعتراض به این مشکل و درخواست حل آن به زبان انگلیسی به آدرس ایمیل مذکور ارسال نمایید.

از آنجایی که یک دپارتمان تخصصی متشکل از پشتیبانان تلگرام برای حل این مشکل درنظر گرفته شده، این روش یکی از راه حل های رفع ریپورت تلگرام فوری، میباشد.

تصویر زیر یک نمونه متن درخواستی برای رفع مشکل ریپورت تلگرام میباشد که میتوانید برای ارسال به ایمیل پشتیبانی تلگرام از آن استفاده نمایید.

در حالیکه قصد ارسال ایمیل جهت رفع ریپورت دائمی تلگرام را دارید باید توجه داشته باشید که متن ارسالی و نوع مطرح کردن درخواست شما بسیار حائز اهمیت میباشد.

چنانچه برای ارسال متن اعتراضی به مشکل برخوردید میتوانید از کارشناسان مجموعه ما برای حل این مشکل کمک گرفته و به صورت دائمی از بروز مشکل جلوگیری نمایید.

توجه کنید که با توضیحات کامل، مختصر و مناسب این مشکل را مطرح کنید و موضوع ایمیل خود را نیز spam انتخاب کرده و در بخش پایانی ایمیل، شماره تلگرام و آیدی خود را نیز قید نمایید، که متن شما قوی تر شده و پشتیبانان تلگرام امکان ارتباط با شما را داشته باشند.

در صورت ارسال ایمیل مناسب، فرآیند بررسی مشکل شما و رفع ریپورت تلگرام، مدت ۲۴ ساعت زمان بر خواهد بود و به احتمال قوی از ریپورت خارج خواهید شد.

رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

یکی از ساده ترین روش ها برای رفع ریپورت تلگرام، استفاده از ربات رسمی رفع ریپورت تلگرام Spam Info Bot میباشد. زیرا مسئولین تلگرام علاوه بر در نظر گرفتن یک دپارتمان تخصصی جهت رفع ریپورت دائمی تلگرام، یک ربات نیز طراحی و در اختیار کاربران قرار داده، و افرادی که ارسال ایمیل برای آنها دشوار میباشد از طریق این ربات که با عنوان Spam Info Bot در تلگرام قرار داده شد، مشکل خود را حل نمایند.

استفاده از این ربات نیز مانند ارسال ایمیل، یکی از راه حل های رفع ریپورت تلگرام فوری، میباشد که کاربر میتواند بدون اتلاف وقت به حل مشکل بپردازد، زیرا بلافاصله بعد از ارسال درخواست رفع ریپورت تلگرام به ربات، پیام شما بررسی شده و در صورت عدم وجود سوابق منفی، مشکل ریپورت شما حل خواهد شد.

روش استفاده از ربات و مطرح کردن مشکل ریپورت به این صورت است که:

  • ابتدا باید آیدی مربوط به ربات، به آدرس spambot@ را در پیام های ذخیره شده، یا بخش های دیگر تلگرام خود قرار داده و وارد آن شوید، که صفحه ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. برای آغاز فرآیند روی گزینه « Start» کلیک نمایی
  • در صورتیکه اکانتتان ریپورت شده باشد، پیغامی به شکل تصویر زیر مشاهده خواهید کرد، که چند گزینه مختلف در زیر آن وجود دارد. پیام نمایش داده شده به این معناست که حساب تلگرامی شما ریپورت اسپم شده است، که جهت رفع ریپورت تلگرام توسط این ربات باید گزینه « This is a Mistake» را انتخاب نمای
  • در این مرحله از شما درخواست میشود اگر فکر میکنید که حسابتان اشتباها ریپورت شده گزینه « Yes» را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله لیستی برای شما نمایش داده خواهد شد که در اصل دلایل ریپورت هستند و از شما سوال میشود که آیا این اقدامات را انجام داده اید؟ که در پاسخ به این سوال گزینه « No, I’ll never do any of this» را باید انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی رفع ریپورت دائمی تلگرام توسط ربات، از شما میخواهد دلایل خود را مبنی بر ریپورت شدن اکانتتان شرح دهید. که در این قسمت نیز باید مناسب برای پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید و پیام ارسالی باید مختصر و مفید و به زبان انگلیسی باشد.

با انجام دادن مراحل فوق، درخواست شما جهت رفع ریپورت تلگرام به گروه پشتیبانی ارسال میشود. چنانچه سوابق منفی نداشته باشید، به سرعت درخواست شما بررسی خواهد شد و مشکل ریپورت رفع میشود.

کلام آخر

همانطور که میدانید تلگرام یکی از مسنجرهای محبوب سراسر دنیاست که مانند سایر پلتفرم ها دارای قوانین و مقرراتی میباشد که در صورت رعایت نکردن آنها اکانت شما ریپورت خواهد شد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، هنگامی که در تلگرام ریپورت شده باشید میتوانید به افرادی که شماره شما را ذخیره دارند پیام دهید، و فقط به افراد ناشناس نمیتوانید پیام دهید، که این محدودیت بابت نقض قوانین تلگرام میباشد. راه حل پیشنهادی ما جهت رفع ریپورت دائمی تلگرام، ارسال ایمیل به پشتیبانی میباشد که در مقاله به صورت کامل توضیحات مربوطه را شرح دادیم.

پیشنهاد میشود جهت ارسال ایمیل با متن انگلیسی به دپارتمان تخصصی تلگرام، از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید، چرا که اگر کوچکترین غلط املایی در متن وجود داشته باشد و یا اینکه دلایل ریپورت اکانت خود را اشتباه توضیح دهید، برای رفع ریپورت تلگرام خود با مشکل مواجه خواهید شد.

منبع: دستیارکمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 2,016
  • بازدید سال : 22,696
  • بازدید کلی : 104,966