loading...
zor
zora بازدید : 23 دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، برای داوطلبانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند، بسیار ضروری می باشد. زیرا وزارت بهداشت با ارائه اطلاعیه هایی در این خصوص، اطلاعاتی مانند روند برگزاری و تاریخ ثبت نام را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و افراد تنها در همان بازه تعیین شده می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و ممکن است هیچ تمدیدی برای این مهلت در نظر گرفته نشود.

تیم مشاوره تلفنی با توجه به این موضوع که سالیانه افراد زیادی متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشند و بیش تر آنان به دلیل شلوغ بودن سرور موفق به ثبت نام در این آزمون در بازه تعیین شده نمی شوند، بستری را فراهم ساخته تا در بازه تعیین شده اقدام به ثبت نام متقاضیان در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی نمایند؛ در نتیجه اگر شما هم یکی از متقاضیان ثبت نام در این آزمون هستید، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان ما این امور را برایتان پیگیری نمایند.

در ادامه برایتان زمان و نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را به صورت کامل شرح دادیم.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

داوطلبانی که لیسانس خود را از دانشگاه های علوم پزشکی کشور گرفته باشند و یا با توجه به اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، دارای مدرکی متجانس با رشته تحصیلی مورد نظرشان هستند می توانند اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از اواخر بهمن آغاز شده و تا چند روزی هم ادامه خواهد داشت.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام شده و برای ثبت نام باید مراحل زیر را طی نمایید.

_ وارد وب سایت sanjeshp.ir شوید و از منوی سمت راست این صفحه، گزینه “کارشناسی ارشد” و بعد از آن “ارشد” را انتخاب نمایید. بر روی لینک ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون کلیک کنید.

_ گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” را انتخاب نمایید.

_ در این بخش باید کد ملی خود را وارد کرده و سپس گزینه “مشاهده” را انتخاب نمایید.

_ بر روی لینک پرداخت الکترونیکی کلیک نمایید.

_ اطلاعات داده شده را با دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

_ در این بخش باید اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید و پس از بررسی درستی اطلاعتتان گزینه “ثبت اطلاعات و خرید کارت” را انتخاب کنید.

_ در صفحه پرداخت، اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و پس از پرداخت هزینه به صفحه ثبت نام برگشته و اطلاعات خود را برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تکمیل نمایید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

متقاضیان شرکت در این آزمون، تنها در صورت داشتن شرایط زیر می توانند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ شرکت نمایند؛

۱_ داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه آموزشی و مدارک بالاتر متناسب با رشته امتحانی مورد نظر فرد متقاضی.

*مدارک ذکر شده باید مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت باشد.

۲_ دانشجویان متقاضی که سال آخری می باشند باید گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ را ارائه دهند.

۳_ عدم اشتغال به تحصیل هم زمان در دوره های کارشناسی ارشد و یا سایر مقاطع تحصیلی در همان دانشگاه یا دانشگاه های موسسات تحقیقاتی و آموزشی دیگر.

۴_ دانشجویانی که در مقطع کاشناسی ارشد هستند، برای شرکت در این آزمون تا زمان اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی، در صورت قبولی باید انصراف دهند.

۵_ دانشجویان کارشناسی ارشدی که از تحصیل محروم شده و یا از ادامه تحصیل منصرف شده اند، در صورت تسویه حساب با دانشگاه محل تحصیل خود می توانند مجدد در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

۶_ دانشجویان محروم از تحصیل مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته قبلی خود نمی باشند.

۷_ داشتن دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش های بیمارستانی برای متقاضیان بعضی از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون که نیاز به سابقه کار بالینی دارند. (یعنی این داوطلبان، تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ باید ۲ سال سابقه بالینی داشته باشند.)

۸_ ثبت نام و ادامه تحصیل مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان قبل از انجام خدمات مذکور بلامانع بوده و این داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

مواردی که در این بخش ذکر کردیم تنها گوشه ای از شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می باشد. برای دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان ما تمامی شرایط را برای شما شرح دهند.

رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

 

ردیف رشته توضییحات برای سال ۱۴۰۲
۱ آموزش هوشبری منوط به تمدید مجوز گسترش
۲ تکنولوژی گردش خون بر اساس مصوبه شواری عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی است
۳ مددکاری اجتماعی قبولی نهایی داوطلبان شرکت کننده بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه اعلام خواهد شد
۴ آموزش پزشکی در این رشته ها که به صورت مجموعه ارائه شده داوطلبان در صورتی که از نظر مدارک مورد پذیرش منعی نداشته باشند می توانند در کل آزمون رشته های هر مجموعه شرکت کنند. برای هر مجموعه یک دفترچه سوال متشکل از مواد درسی اعلام شده با ضرایب مورد نظر هر رشته در نظر گرفته می شود.
۵ یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
۶ تکنولوژیه آموزشی در علوم پزشکی
۷ پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان  ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی است.
۸ پرستاری اورژانس ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی است.
۹ پرستاری مراقبت های ویژه  ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی است.
۱۰ مدیریت پرستاری ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی است.
۱۱ مجموعه علوم تغذیه (علوم تغذیه. علوم تغذیه در بحران و حوادث غیرمترقبه. علوم بهداشتی در تغذیه. تغذیه بالینی. تغذیه ورزشی) به پذیرفته شدگان ورودی سال تحصیلی (۱۳۹۹-۱۴۰۰) و به بعد که دارای مدرک کارشناسی رشته هایی غیر از علوم تغذیه هستند، شماره نظام پزشکی و پرونده کار داده نخواهد شد. برای کسب اطلاعات به سازمان نظام پزشکی مراجعه شود.

 

نکات ضروری ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی

۱_ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود.

۲_ قبل از ثبت نام باید هزینه را پرداخت کرده و کد رهگیری را برای نام نویسی وارد سامانه سنجش پزشکی نمایید.

۳_ رشته های امتحانی کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در قالب ۴ گروه ارائه می شوند و متقاضیان می توانند با توجه به مدرک کارشناسی و یا بالاتر در دو رشته امتحانی از ۲ گروه متفاوت شرکت کنند که در این حالت باید هزینه ثبت نام ارشد پزشکی هر رشته را به صورت جداگانه پرداخت نمایند.

۴_ بعد از اتمام مراحل پرداخت، لینک ثبت نام برای شما فعال می شود. فراموش نکنید برای کاهش خطا و اشتباه در زمان ثبت نام، فرم پیش نویسی در انتهای دفترچه راهنمای این آزمون قرار داده می شود.

_ کد رهگیری که در انتخاب ثبت نام در اختیارتان قرار می گیرد را باید تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

سخن نهایی

چنانچه شما هم داوطلب ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می باشید، باید در زمان مشخص شده اقدامات لازم را پیگیری نمایید. البته برای شرکت در این آزمون شرایط خاصی در نظر گرفته شده که ما در این مطلب آن ها را برایتان بازگو کردیم. چنانچه شما دارای شرایط ثبت نام در این آزمون هستید، می توانید برای ثبت نام کارشناسی ارشد علوم پزشکی با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان ما اقدام به ثبت نام شما در این آزمون نمایند و اطلاعات لازمه را در اختیارتان قرار دهند.
منبع
مطالب مرتبط

مطالب مرتبط

تحلیل و بررسی کارنامه کنکور سراسری

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402-1403

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402-1403

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402-1403

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن ماه 1402

ثبت نام کنکور سراسری دی ماه 1401

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

سهمیه ایثارگری و رزمندگان در کنکور سال تحصیلی 1401-1402

زمان اعلام نتایج کنکور 1402-1403

اعلام نتایج اولیه کنکور

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه پیام نور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 21,980
  • بازدید کلی : 104,250