loading...
zor
zora بازدید : 18 چهارشنبه 10 خرداد 1402 نظرات (0)

تابلو قاب آینه 3 تیکه

تابلو قاب آینه 3 تیکه یکی از محبوب‌ترین انواع تابلوهای دکوراتیو است که در داخل منازل، محل کار و هر مکانی که قصد تزئین و تغییر دکوراسیون آن را دارید، می‌توانید از آن بهره ببرید.

این تابلو با دارا بودن سه قاب آینه کوچک، ابعاد و عمق بیشتری به فضای اطراف خود بخشیده و همچنین با طرح‌های متنوع و جذاب، تزئینی شیک و خاص را برای فضای داخلی شما فراهم خواهد ساخت.

اگر به دنبال روشی برای ارتقا دکوراسیون داخلی خود هستید، تابلو قاب آینه 3 تیکه می‌تواند انتخابی مناسب و جذاب باشد. با وجود طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، با توجه به سبک و سلیقه خود، یک تابلوی منحصر به فرد و جذاب برای خانه یا محیط کارتان انتخاب نمایید.

در این مطلب، به معرفی انواع مختلف تابلو قاب آینه 3 تیکه، نحوه چیدمان، کاربردها و نکاتی که باید در خرید آن رعایت کنید، می‌پردازیم. بنابراین، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این نوع تابلو دکوراتیو بدست آورید.



انواع مدل تابلو قاب آینه 3 تیکه

_ مدل کلاسیک

این مدل‌ دارای قاب چوبی ساده و بدون طرح می باشد که معمولاً در رنگ‌های ساده‌ای مانند سفید یا مشکی موجود است.

_ مدل رومی

قاب تابلو به شکل محیطی کلاسیک رومی طراحی شده که دارای جزئیات بسیار ظریفی که زیبایی این کار را چندین برابر ساخته است.

_ مدل مینیمالیستی

طرفداران سبک مینیمال به دنبال سادگی هستند و عاشق جزئیات ظریف می باشند. تابلو قاب آینه 3 تیکه مینیمال معمولاً در رنگ‌های ساده‌ای مانند سفید، سیاه یا خاکستری موجود است.

_ مدل های کشویی

در این مدل‌ها قاب تابلو دارای کشو است که می‌توانید در آن اشیای کوچکی مانند کلید، ساعت و … را قرار دهید. (مناسب برای اشیا ارزشمند)

_ مدل ترکیبی

برای ساخت تابلو های ترکیبی از چندین ماده و رنگ برای طراحی قاب استفاده می‌شود. به عنوان مثال؛ می‌توان برای قسمت بیرونی قاب از چوب و قسمت داخلی از فلز استفاده کرد.

_ مدل فانتزی

قاب تابلو با طرح‌های فانتزی مانند موتیف گل، پرنده و… طراحی شده است.

_ تابلو آینه ای مدرن

در این مدل‌ها، قاب تابلو به شکل مدرن و با طراحی ساده و خلاقانه ساخته می‌شود. مثلاً می‌توان از قاب‌های با طراحی خطی و انعطاف‌پذیر استفاده کرد.

_ تابلو قاب آینه ای

_ تابلو سه تیکه آینه ای

_ تابلو سه تکه دیواری

_ تابلو آینه شکسته

_ تابلو آینه ای دکوراتیو

نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه

نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه، به دو عامل بستگی دارد؛

1_ اندازه تابلو

2_ فضای مورد نظر برای نصب

در ادامه نحوه چیدمان تابلو قاب آینه 3 تیکه را برای شما توضیح خواهیم داد؛

1_ چیدمان عمودی : در این روش، تابلو قاب آینه 3 تیکه را به شکل عمودی روی دیوار قرار می‌دهیم. این روش برای فضاهای بزرگ و اتاق‌ هایی با سقف بلند مناسب است.

2_ چیدمان افقی : برای چیدمان افقی باید تابلو های را به صورت افقی بر روی دیوار نصب کنیم، این مدل برای فضاهای کوچک با سقف کوتاه مناسب است.

3_ چیدمان اسلشی : برای این نوع چیدمان، تابلو قاب آینه 3 تیکه را به شکل اسلشی (مثل نوار) روی دیوار قرار می‌دهیم. از این روش بیش تر در فضاهای بزرگ و بلند استفاده می شود.

4_ چیدمان مرکب : تابلو قاب آینه 3 تیکه را در کنار تابلو‌های دیگر و یا در کنار وسایل دکوراسیون دیگر قرار می‌دهیم. این روش برای تزیین فضاهای بزرگ و با طراحی کلاسیک کاملا سازگاری دارد.

برای داشتن نتیجه ای بهتر، ابتدا نقطه مرکزی تابلو را روی دیوار مشخص کنید. سپس با استفاده از مداد و متر، فضای مورد نظر را اندازه‌گیری و با توجه به اندازه تابلو و فضای مورد نظر، محل نصب تابلو را تعیین و پس از آن با استفاده از میخ و پیچ، تابلو را به دیوار بچسبانید.



کاربرد تابلو قاب آینه 3 تیکه

تابلو قاب آینه 3 تیکه، به عنوان یک ابزار دکوراسیون داخلی، می‌تواند در انواع فضاها و محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله کاربردهای این تابلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1_ اتاق خواب

2_ سالن پذیرایی

3_ اتاق نشیمن

4_ رستوران و کافه

فراموش نکنید در برخی محیط ها نباید از این تابلو استفاده کرد. به عنوان مثال؛ در فضاهایی که دارای سطوح بسیار پوشیده شده هستند، مانند دفاتر کار و یا اتاق های درمانی، بهتر است از این محصول استفاده نکنید تا فضای آرام و صمیمی را آشفته نسازید.



همچنین در فضاهایی که روشنایی کم است، استفاده از این تابلو اصلا انتخاب آگاهانه ای نمی باشد زیرا به دلیل عدم وجود نور کافی، نمی توان دید مناسبی داشت.

اما در حالت کلی، این تابلو برای تزیین اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق کار، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها،مطب‌ها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در فضاهای کوچک و بدون پنجره، نصب این تابلو به عنوان آینه می‌تواند محیط را بزرگ‌ و دلباز تر نشان دهد.

در صورتی که از تابلو قاب آینه 3 تیکه به عنوان یک قطعه دکوراسیون استفاده می کنید، باید به نکات زیر نیز توجه نمایید؛

_ موقعیت مناسب

بهتر است قبل از نصب تابلو، موقعیت مناسب برای آن را در نظر بگیرید.تابلو را در مکانی نصب کنید که بتواند جلوه چشم‌نواز و جذابی را ایجاد سازد.

همچنین، باید تابلو قاب آینه 3 تیکه در جایی نصب شود که در معرض آفتاب مستقیم نباشد تا از تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن آینه‌ها جلوگیری شود.

_ ترکیب با دیگر قطعات دکوراسیونی

برای ایجاد یک دکوراسیون کامل، باید این تابلو را با دیگر قطعات دکوراسیون، مانند فرش و پرده هماهنگ کنید. این امر می‌تواند به ایجاد تراز میان اجزای مختلف فضا کمک کرده و باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن شود.

_ نگهداری

برای نگهداری و تمیز نگه داشتن تابلو قاب آینه 3 تیکه، باید آن را با یک پارچه نرم و خشک تمیز نمایید. همچنین، استفاده از مواد شیمیایی برای پاک کردن تابلو باید خودداری کنید، زیرا این مواد به سطح آینه آسیب می رسانند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از تابلو قاب آینه 3 تیکه به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و فضای خود را زیباتر کنید.



خرید تابلو قاب آینه 3 تیکه

_ کیفیت مواد

از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، کیفیت موادی است که هنگام تولید استفاده شده‌اند. زیرا دوام و زیبایی نهایی تابلو قاب آینه 3 تیکه به متریال وابسته است.

_ اندازه

حتماً باید اندازه تابلو را با فضای مورد نظرتان مطابقت دهید تا بهترین جلوه را در محیط ایجاد سازد و به سادگی با تمامی آیتم ها هماهنگ شود.

_ طراحی

طراحی تابلو باید با دکوراسیون داخلی و سبک هارمونی مناسبی را ایجاد کند.

_ قیمت

باید به قیمت تابلو نیز توجه کنید. قیمت تابلو باید با کیفیت آن مطابقت داشته باشد.

_ محل خرید

باید از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید تا از کیفیت و اصالت تابلو مطمئن شوید.

_ نحوه نصب

باید از نحوه نصب تابلو قاب آینه 3 تیکه نیز آگاهی داشته باشید تا بعد از خرید بتوانید به راحتی آن را نصب کنید.

با رعایت نکات فوق، می‌توانید تابلو قاب آینه 3 تیکه با کیفیت و زیبا را یافته و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

در نگاه کلی تابلو قاب آینه 3 تیکه با ظاهری شیک و جذاب، جایگاه ویژه‌ای در دنیای دکوراسیون داخلی دارد و می‌تواند به عنوان یک جزء تزئینی مهم در انواع فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

این تابلو با ترکیب قاب‌های زیبا و آینه‌های کوچک، عمق و ابعاد بیشتری به محیط اطراف خود بخشیده و با استفاده از طرح و رنگ‌های مناسب، می‌تواند به شما در تزئین دکوراسیون دلخواه کمک نماید.

همچنین با رعایت تمامی نکاتی که در خرید و چیدمان این تابلو مهم است، به راحتی از زیبایی و شکوه این تابلو بهره‌مند شوید.

با توجه به اینکه تابلو قاب آینه 3 تیکه با تمام سبک‌های دکوراسیون سازگاری دارد و قیمت مناسبی نیز دارد، می‌توانید این محصول را هنگام خرید از مجموعه قائم گلس، شخصی سازی کرده و از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شوید.

منبع : قائم گلس

مطلب مرتبط؛

تابلو آینه شکسته

تابلو 3 تکه دیواری

تابلو آینه ای دکوراتیو

تابلو سه تیکه آینه ای

تابلو آینه ای مدرن

تابلو قاب آینه ای

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 709
  • بازدید ماه : 1,565
  • بازدید سال : 22,245
  • بازدید کلی : 104,515