loading...
zor
zora بازدید : 16 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

سایت منتا به آدرس اینترنتی monta.ir، یکی از سایت های جدیدی است که در زمینه ارائه خدمات و فعالیت های آموزشی به مدارس، مشاورین، دانش آموزان و مشاغل دیگر مرتبط با این حوضه ایجاد شده.

باتوجه به گسترش آموزش های آنلاین و استفاده بیشتر دانش آموزان از فضای مجازی، جهت هدفمند سازی این موضوع سایت منتا(monta.ir) بستری را فراهم ساخته که دانش آموزان از این طریق، از اینترنت و فضای مجازی استفاده سازنده کرده و توسط سامانه منتا از ویدئوهای آموزشی، امتحانات آنلاین، نمونه سوالات و بانک تست های رایگان بهره مند شوند. توجه داشته باشید که این خدمات و همچنین خدمات ویژه ای نیز برای مشاورین، مدارس، سایر افراد مرتبط نیز فراهم شده و دسترس می باشد.

جهت استفاده از سایت منتا باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نمایید و پس از نام نویسی از خدمات آنلاین آن بهره مند شده و برای شما قابل استفاده خواهد بود.

ورود و ثبت نام سایت منتا monta.ir

همانطور که میدانید، سامانه منتا monta.ir، یکی از بهترین وبسایت های بسایر مفید و کاربردی در رابطه با آموزش های آنلاین برای مدارس، دانش آموزان، معلمان و مشاوران میباشد. جهت استفاده از از خدمات این سامانه ابتدا نام نویسی را انجام دهید.

در اولین قدم جهت ثبت نام در سایت منتا ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه را جست و جو نمایید. سپس اولین سایت بالا آمده از نتایج را انتخاب نمایید.

در این مرحله به صفحه اصلی این سامانه وارد شوید، سپس از قسمت بالای سایت در سمت چپ، روی گزینه «ورود / ثبت نام» کلیک نمایید.

در این قسمت نام کاربری و رمزعبور خود را وارد نموده، سپس گزینه «ورود به منتا» را لمس کنید.

با طی کردن مراحل فوق، میتوانید به راحتی وارد سامانه منتا میشوید و میتوانید از امکانات این سامانه بهره مند شوید.

در ادامه مطلب، بهترین روش ثبت نام در سایت منتا را برای شما به صورت جامع شرح داده ایم که در این زمینه دچار ابهام نشده و نام نویسی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

ثبت نام سایت منتا monta.ir

چنانچه قصد مشاهده ویدئوهای آموزشی، ایجاد امتحان آنلاین و دسترسی به بانک سوالات در سایت منتا را دارید، ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید. جهت نام نویسی در سایت منتا، ابتدا:

۱- نشانی اینترنتی سایت منتا (monta.ir ) را در مرورگر خود جست و جو نموده و وارد سامانه شوید، سپس از سمت چپ و بالای صفحه گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید.

۲- جهت ورود به سایت منتا در این قسمت باید نام کاربری و رمزعبور خود را وارد نمایید. در صورتیکه تا به حال ثبت نام در این سامانه را انجام نداده اید، ابتدا باید نام نویسی را کامل کنید. جهت انجام این اقدام، در قسمت پایین پنجره گزینه «ثبت نام در منتا» را لمس کنید.

۳- پنجره ای برای شما باز خواهد شد شامل، ثبت نام در سایت منتا برای امتحان، دریافت نمونه سوال و سایر خدمات آموزشی آنلاین.

در ابتدا باید شماره تلفن  همراه خود را در جایگاه اول، سپس نام و نام خانوادگی تان را در کادر دوم وارد نمایید.

در ادامه نیز نقش خود را نیز از بین گزینه ها انتخاب نمایید سپس تیک گزینه « حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت منتا را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافقم.» را لمس کنید.

در قسمت بعدی با لمس عنوان «حریم خصوصی» یا «شرایط»، شرایط استفاده از سامانه منتا برای شما مشخص میشود. در آخر نیز روی گزینه «ثبت نام در منتا» کلیک کنید.

۴- در ادامه کد احرازهویت برای تلفن همراه شما ارسال میشود که باید این کد را در جایگاه مربوطه وارد کرده و گزینه «تایید کد» را انتخاب کنید.

۵- در این مرحله از ثبت نام در سامانه monta.ir، باید رمز عبوری را برای خود تعیین کنید، که حداقل دارای ۶ کاراکتر باشد و در آن از اعداد و حروف انگلیسی نیز استفاده نمایید.

توجه نمایید که رمزعبور شما دارای اهمیت بسیاری میباشد و جهت ورود به سایت منتا و استفاده از نمونه سوالات و امتحانات لازم می باشد، در نتیجه باید آن را به خاطر داشته و فراموش نکنید.

۶- مرحله آخر در ثبت نام سایت منتا، تکمیل فرم اطلاعات میباشد. در این بخش باید اطلاعاتی مانند: جنسیت، نام استان، پایه تحصیلی و… را وارد نمایید.

پس از تکمیل تمامی موارد، از سمت چپ و انتهای صفحه گزینه «ثبت» را انتخاب کنید.

با انجام این مراحل، نام نویسی شما با موفقیت انجام خواهد شد و پس از این جهت مشاهده نمونه سوالات سایت منتا و شرکت در آزمون های آنلاین با مشکلی مواجه نمیشوید.

کلام آخر

همانطور که مطالعه نمودید، سایت منتا یکی از سامانه هایی است که در راستای ارائه خدمات آموزشی آنلاین به دانش آموزان، مدارس، مربیان، مشاوران و… ایجاد شده است.

جالب است بدانید بر خلاف تمامی سامانه های آموزش آنلاین، که توسط آموزش و پرورش جمع آوری شده اند سایت منتا توسط شرکت خصوصی راه اندازی و اداره میشود. در این سامانه امکان استفاده از ویدئوهای آموزشی، نمونه سوالات امتحانی و… را جهت ارتقای سطح علمی فرزندتان را به شما میدهند.

در مقاله فوق نحوه ثبت نام در سایت منتا، همچنین دریافت نام کاربری و رمزعبور را به صورت کامل شرح داده ایم، اما چنانچه در مراحل نام نویسی با ابهام مواجه شده و درگیر مشلات عملکردی و اینترنتی شده اید، میتوانید جهت رفع هرگونه مشکل با کارشناسان بخش سامانه مجموعه ما ارتباط گرفته و ثبت نام خود را انجام دهید.

منبع: دستیار کمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 22,306
  • بازدید کلی : 104,576