loading...
zor
zora بازدید : 17 شنبه 23 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

 

سایت سمپاد مدارس تیزهوشان، یکی از سامانه هایی می باشد که تحت نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در خصوص اطلاع رسانی های دقیق و معتبر اخبار مدارس تیزهوشان به دانش آموزان و معلمان، فعالیت می نماید.

سامانه سمپاد، علاوه بر اطلاع رسانی، خدمات گوناگونی را به متقاضیان و محصلان مدارس تیزهوشان، ارائه داده است. با توجه به ضرورت آشنایی دانش آموزان با این وب سایت، در ادامه این سامانه را معرفی و نحوه ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان را برای شما شرح خواهیم داد.

در صورتی که پیرامون این موضوع، سوالاتی دارید، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناس مربوطه ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

معرفی سایت سمپاد مدارس sampad.medu.ir

لغت سمپاد از خلاصه عبارت “سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان” به وجود آمده و وب سایت سمپاد، در جهت اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به دانش آموزان و معلمان راه اندازی شده است.

این سامانه، تمامی اخبار در خصوص ثبت نام آزمون تیزهوشان، امتحانات تیزهوشان و غیره را اطلاع رسانی می کند.

بر خلاف باور عموم، سایت سمپاد تنها در جهت اطلاع رسانی و ارائه برخی خدمات به داوطلبین ثبت نام در مدارس تیزهوشان راه اندازی شده و دانش آموزان برای نام نویسی در آزمون های این مراکز، باید به وب سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

راهنمای ورود به سایت سمپاد

۱_ وارد سایت سمپاد، به آدرس sampad.medu.ir شوید.

۲_ بر روی نوار بالایی این صفحه، امکانات گوناگونی وجود دارد و شما برای ورود به سامانه سمپاد باید گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

۳_ نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

نام کاربری : کد ملی دانش آموز

رمز عبور : رمز عبور همگام که باید از مدیر مدرسه تحویل بگیرید.

امکانات سامانه سمپاد

سامانه سمپاد، تنها برای ثبت نام آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان نیست، در اصل نام نویسی در این آزمون از طریق سایت های آزمون و هوش انجام می گیرد.

سایت سمپاد در اصل امکانات گوناگون و مفیدی را در خصوص مدارس سمپاد در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که در ادامه به شرح آن پرداخته ایم.

مشاهده آخرین اخبار مربوط به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

خوشبختانه، سایت سمپاد، مرجعی مطمئن و معتبر در خصوص ارائه اخرین و جدیدترین اخبار مربوط به امتحانات، آزمون های ورودی دارس تیزهوشان، نحوه ثبت نام و غیره بوده است.

نکته : برای مشاهده آخرین اخبار، از طریق زیر منوی اخبار، می توانید تمامی اطلاع رسانی های موجود در این سایت را مشاهده نمایید.

ورود به سامانه سمپاد برای انجام بعضی از کارهای مربوط به مدارس سمپاد

این سامانه، یکی از زیر مجموعه های اصلی سازمان وزارت آموزش و پرورش می باشد و به همین خاطر، بستری را فراهم ساخته تا برخی از امور مربوط به مدارس سمپاد را بتوان با استفاده از این سامانه، پیگیری کرد.

دسترسی به شماره تلفن های ضروری

با انتخاب منوی تماس با ما، می توان به شماره تلفن های مختلفی مانند؛

دفتر معاون باشگاه دانش پژوهان جوان

دفتر رییس گروه برنامه ریزی آزمون ها و مسابقات

دفتر رییس مرکز

دفتر معاون مرکز استعدادهای درخشان

مسئول دفتر آموزش

دسترسی داشته و در صورت نیاز با آن ها تماس گرفت.

یک وب سایت برای تمامی استان ها

با توجه به وجود مدارس تیزهوشان در سراسر کشور، نمی توان برای هر کدام از آن ها، یک وب سایت و یا سامانه جداگانه ای ایجاد کرد، به همین خاطر، سایت سمپاد به عنوان مرجع اصلی تمامی اطلاع رسانی ها شناخته شده است.

در نهایت دانش آموزان از سراسر کشور می توانند برای انجام اموری مانند ثبت نام، ورود، مشاهده اطلاعیه ها و غیره به این وب سایت به ادرس sampad.medu.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام سامانه سمپاد

ثبت نام در مدارس تیزهوشان هم برای پایه هفتم و هم برای پایه دهم، به صورت اینترنتی برگزار می شود، بدین صورت که متقاضیان نام نویسی در آزمون ورودی، هر کدام از پایه های تحصیلی باید به سایت مربوطه مراجعه کرده، و با وارد کردن اطلاعاتی مانند کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز، این موضوع را پیگیری نمایند.

وب سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان : sampad.medu.ir

نکته : برای ثبت نام، تنها می توانید در مهلت تعیین شده، به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

نکات مربوط به سایت سمپاد

_ سایت سمپاد، تنها برای اطلاع رسانی می باشد و برای ثبت نام در آزمون ها باید به ادرس های زیر مراجعه نمایید؛

ثبت نام دانش آموزان پایه دهم : azmoon.medu.ir

ثبت نام دانش اموزان پایه هفتم :  hoosh.medu.ir

_ برای ورود به سامانه سمپاد و دیگر سامانه های مربوطه، نیاز به رمز عبور همگام دانش اموز می باشد. (به همین خاطر، مدارس این رمز را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد)

نکته : در صورتی که پسورد مربوطه را ندارید، باید به دفتر مدیر مدرسه مراجعه کرده و در خواست دریافت رمز عبور همگام را ارائه دهید.

_ مراقبت از رمز همگام، امری بسیار ضروری است، زیرا انجام تمامی فرآیند از ثبت نام تا دریافت نتیجه آزمون، تنها با وارد کردن رمز همگام دانش آموز امکان پذیر است.

سخن نهایی

خوشبختانه با وجود چنین وب سایت معتبری، دیگر نگرانی از بابت شایعاتی که در خصوص زمان ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون های تیرهوشان، در فضای مجازی به جریان می افتد، نخواهید داشت، زیرا تنها با بررسی بخش اطلاع رسانی، تمامی اطلاعیه و اخبارهای جدید را مشاهده می کنید. همچنین دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون های مدارس تیزهوشان را دارند، پیش از هر اقدامی باید به سایت سمپاد به آدرس sampad.medu.ir مراجعه نمایند، تا بتوانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

فراموش نکنید، هیچ گونه ثبت نامی در سایت سمپاد انجام نشده و دانش آموزان پایه هفتم و دهم برای نام نویسی در آزمون مذکور، باید در وب سایت های دیگری که لینک آن ها را در متن مقاله قرار داده ایم، این موضوع را پیگیری نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه برگزاری آزمون های تیزهوشان، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته، تا کارشناس تحصیلی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

منبع

مطالب مرتبط

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1402

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 2,125
  • بازدید سال : 22,805
  • بازدید کلی : 105,075