loading...
zor
zora بازدید : 17 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

 

در صورتی که شما هم یکی از متقاضیان ثبت نام آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲ هستید، باید پیش از اقدام به ثبت نام، از تمامی شرایط و زمان ثبت نام اطلاع دقیقی داشته باشید زیرا در صورت واجد شرایط نبودن، قادر به نام نویسی در آزمون نخواهید بود.

اگر تمامی شرایط ثبت نام در این آزمون را دارید، می توانید در صورت تماس با ما، از نحوه استخدام در نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲ مطلع شوید. این موضوع مهم را فراموش نکنید که داشتن شرایطی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، در استخدام شما هیچ تاثیری ندارد و در صورت انتخاب و گزینش نیروی هوایی، استخدام شما قطعی می شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیش تر پیرامون این موضوع، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان ما، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

زمان ثبت نام آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش

اگر شما یکی از علاقه مندان ثبت نام در آزمون نیروی هوایی ارتش هستید، نباید فراموش کنید که در زمان مشخص شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام به ثبت نام کنید؛ زیرا تنها در همان بازه زمانی مشخص شده، امکان ثبت نام وجود دارد و در صورت پایان مهلت ثبت نام، باید تا سال بعد صبر کنید. در سال گذشته، زمان ثبت نام این آزمون از ۱تیر تا ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۱ بود؛ تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون اسخدامی نیروی هوایی ارتش در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است. به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. 

فراموش نکنید در همان روز های اولیه ثبت نام خود را نهایی کنید، زیرا ممکن است به علت درخواست بالا، مجبور باشید چندین بار مراحل ثبت نام را تکرار نمایید و ممکن است زمان خود را برای ثبت نام از دست بدهید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲

۱_ ۳ قطعه عکس ۳*۴ پشت نویسی شده

۲_ ارائه اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهی موقت پایان تحصیلات)

۳_ ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی (در صورت نداشتن کارت ملی باید ابلاغیه شماره ملی را داشته باشید)

۴_ اصل و کپی کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال

۵_ در صورتی که خانواده درجه یک جانبازان، شهدا، آزادگان و یا فرزند کارکنان نیروهای مسلح هستید؛ باید اصل و کپی نامه معتبر از مرجع ذیصلاح دال بر مشمولیت خود را ارائه نمایید.

۶_ تصاویر اسکن شده از شناسنامه و کارت ملی، مدرک تحصیلی و نامه مرتبط با امتیازات مصوب (برای فرزندان جانباز، شهدا، آزاده، نظامی و غیره می باشد) در قالب یک لوح فشرده باید به مسئول دفاتر استخدامی تحویل دهید.) اسکن از نامه وضعیت نظام وظیفه نیز برای آقایان ضروری است؛ همچنین تصاویر اسکن شده باید دارای پسوند jpg و حداکثر ظرفیت ۲۰۰kb باشند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا ارائه اصل این مدارک ضروری است، اصل مدارک فقط برای رویت و بررسی مشخصات از شما گرفته می شود و بعد از انجام ثبت نام به شما بازگردانده می شود، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

شرایط استخدام نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای متقاضیان آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش شرایط خاصی را در نظر گرفته و تنها در صورتی که شما تمامی شرایط را داشته باشید می توانید در این آزمون ثبت نام کنید، پس بهتر است قبل از نام نویسی تمامی شرایط را با دقت مطالعه کنید تا جای هیچ گونه شک و شبه ای باقی نماند. این شرایط در دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی شده اند که در ادامه تمامی شرایط را به صورت کامل توضیح داده ایم تا با خیال راحت بتوانید در آزمون نام نویسی نمایید. (البته در صورت داشتن تمامی شرایط)

شرایط عمومی استخدام نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش برای تمامی داوطلبان از رشته های مختلف می باشد و متقاضی در صورت نداشتن حتی یکی از شروط نمی توانند در این آزمون شرکت کند. این شرایط شامل موارد زیر می باشد:

۱_ اعتقاد به دین مبین اسلام.

۲_ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران (فرد نباید دارای تابعیت مضاعف باشد، یعنی به صورت همزمان تابعیات چند کشور را دارد و می تواند از پاسپورت آن ها استفاده کند.

۳_ داشتن ایمان به انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری در راه آرمان ها و تحقق اهداف نظام.

۴_ افرادی که قصد پیوستن به نیروی هوایی ارتش را دارند، باید خود را برای رزمنده شدن آماده کرده باشند و آمادگی خدمت در هر کدام از یگان ها را برای پاسداری کردن از استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

۵_ دادن تعهد مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه دوره های آموزشی در صورت اخراج شدن و یا استعفاء دادن.

۶_ داشتن حداکثر ۲۸ سال سن (برای فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان از کار افتاده شرط معدل و سن در نظر گرفته نمی شود، البته ارائه مدرک معتبری از بنیاد شهید و امور ایثارگران ضروری است)

۷_ داشتن سلامت جسمی و روانی (با توجه به تایید پزشک)

۸_ به علت شبانه روزی بودن دوره های آموزشی فقط افراد مجرد می توانند در آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲ شرکت کنند.

۹_ نداشتن سابقه کیفری

۱۰_ عدم عضویت و یا حتی وابستگی به سازمان و حزب های سیاسی.

۱۱_ قد حداقل ۱۶۵ سانتی متر برای آقایان و ۱۶۰ سانتی برای خانم ها.

شرایط اختصاصی استخدام نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲

در کنار شرایط عمومی استخدام نیروی هوایی ارتش، یک گروه شرایط مهم دیگری هستند که هر متقاضی را به صورت دقیق بررسی می کنند تا هر داوطلب که با تمامی چارچوب های مورد نظر نیروی هوایی ارتش مطابقت داشته باشد، بتواند در این آزمون ثبت نام کند. مهم ترین شرایط اختصاصی استخدام نیروی هوایی ارتش شامل موارد زیر می شوند:

۱_ اگر فرد داوطلب قبلا در نیروهای مسلح به صورت پیمانی خدمت کرده باشد، نمی تواند مجددا به صورت پیمانی استخدام شود.

۲_ نداشتن تعهد استخدامی و خدمتی در مقابل بخش خصوصی و دستگاه های دولتی.

۳_ در صورت داشتن کارت معافیت پزشکی استخدام فرد داوطلب ممنوع است.

۴_ مدت زمان قرارداد تمامی کارمندان پیمانی حدودا ۶ سال می باشد؛ در نتیجه در صورت نیاز نهاجا، تمایل فرد و داشتن شرایط لازم، کارمند می تواند از پیمانی به رسمی تبدیل شود.

در این قسمت ما تعدادی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲ را بیان کرده ایم؛ نباید فراموش کنید که اگر شما یکی از داوطلبان ثبت نام در این آزمون هستید باید تمامی شرایط را داشته باشید، در صورتی که بدون در نظر گرفتن این شرایط در آزمون استخدامی نیروی هوایی ثبت نام کنید، هنگام گزینش فاقد شرایط بودنتان مشخص می شود و نمی توانید در آزمون شرکت کنید.

دفترچه ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش

نیرو هوایی ارتش به هیچ عنوان چیزی به عنوان دفترچه ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار نمی دهد، بلکه در اطلاعیه ای تمامی شرایط و مواردی که باید فرد متقاضی هنگام ثبت نام رعایت کند را در اختیارشان قرار می دهد. این اطلاعیه شامل بخش های مختلفی مانند تمامی ضوابط استخدام، آدرس محل ثبت نام، منابع آزمون، مدارک و مراحل ثبت نام می باشد که می توانید با مطالعه دقیق آن، پاسخ بیش تر سوال های خود را در این باره پیدا نمایید.

نحوه استخدام نیروی هوایی ارتش در سال ۱۴۰۲

با توجه به بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۲، باید در همان زمان اقدام به ثبت نام نمایید. برخلاف مراحل ثبت نام بقیه آزمون ها که به صورت غیر حضوری انجام می شود، باید به صورت حضوری به محل ثبت نام مراجعه کنید. هنگام مراجعه به این مراکز، باید تمامی مدارک خواسته شده را همراه خود داشته باشید.

این دفاتر، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ عصر در تمامی روز های هفته به جز دوشنبه و پنج شنبه پاسخ گوی داوطلبان می باشند. (در روز های پنج شنبه و دوشنبه از ۸ تا ۱۱ صبح آماده پاسخ گویی می باشند) در نتیجه بهتر است برای ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش در بازه گفته شده با مدارکتان در یکی از محل های اعلام شده حضور پیدا کنید.

سخن نهایی

هر ساله ارتش جمهوری اسلامی ایران (ا.ج.ا.ا) بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام در آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش را به متقاضیان علاقه مند اعلام می کند، داوطلبان باید در زمان گفته شده با مدارک خود برای ثبت نام به یکی از دفاتر گزینش مراجعه کنند. ما در این مقاله تمامی مواردی که پیش از ثبت نام باید از آن اطلاع داشته باشید را کامل بیان کرده ایم تا در هنگام ثبت نام با مشکلی رو به رو نشوید.

چنانجه پس از مطالعه مطالب فوق در خصوص آزمون استخدامی هوایی ارتش، همچنان سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

منبع

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 963
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 2,345
  • بازدید سال : 23,025
  • بازدید کلی : 105,295