loading...
zor
zora بازدید : 20 دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

همانطور که میدانید، سامانه ثنا بستری امن جهت ارائه خدماتی مانند دریافت ابلاغیه ها می باشد. لازم است بدانید که برای مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا، در قدم اول باید در این سامانه ثبت نام کرده، سپس به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی و مشاهده ابلاغیه با موبایل بپردازید.

بنابراین شما با نام نویسی در این سامانه و دریافت گذرواژه، میتوانید هنگام ورود به کارتابل خود در این سامانه، و درج کدملی و رمزعبور مربوطه به سامانه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه شده و قادر به مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا خواهید بود.

سازمان قوه قضاییه جهموری اسلامی ایران، سامانه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا را با هدف، حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش خطای اداری هنگام صدور و دریافت ابلاغیه ها و… راه اندازی کرده است.

لازم است بدانید که طرفین دعوی (درهرزمینه ای) موظف اند، پس از طرح دعوی در سامانه ثنا عضو شده و وضعیت پرونده و تمامی اعمال قضایی خود را، از جمله ابلاغیه ها، احضاریه ها و… از طریق این سامانه دریافت کرده و اقدامات مربوط به رفع و رجوع آن ها را انجام دهند.

بنابراین میتوانید جهت مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا از طرق مختلفی می‌توان اقدام کرد، در این مقاله با آموزش مشاهده ابلاغیه با کد ملی، مشاهده ابلاغیه با موبایل و مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی همراه ما باشید.

مشاهده ابلاغیه با کدملی سامانه ثنا

جهت ورود به سامانه ابلاغ و مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا باید به سامانه مربوطه، به نشانی eblagh.adliran.ir مراجعه کنید.

مطابق تصویر زیر در صفحه اصلی سایت، گزینه “شخص حقیقی” را انتخاب نموده و پس از دریافت پیامکی حاوی کد ثنا، با استفاده از کد دریافت‌شده و کد ملی خود اقدام به ورود نمائید، در صورت عدم ثبت نام قبلی، گزینه “من در این سایت ثبت نام نکرده‌ام” را انتخاب کنید.

سپس در جایگاه های مشخص شده، شماره ملی، کد ثنا و شماره موبایل را درج نمایید.

پیامکی حاوی رمزعبور به تلفن همراه شده ارسال شده، به صورت صحیح رمز را وارد نموده و گزینه “متوجه شدم” را لمس کنید.

بلافاصله پس از دریافت رمزموقت، آن را در جایگاه مربوطه (طبق تصویر گزینه ۱) وارد نموده، سپس گزینه ورود را لمس نمایید. (در صورت عدم دریافت کدموقت، گزینه ۳ را انتخاب کنید).

چنانچه اطلاعات ورودی شما صحت داشته و تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید نمود.

مشاهده ابلاغیه با موبایل سامانه ثنا

امکان مشاهده ابلاغیه با اپلیکیشن “عدالت همراه” نیز فراهم گشته‌است. بدین منظور اقدام به دانلود و نصب این برنامه نمائید. می‌توانید از لینک زیر استفاده نمائید.

میتوانید از صفحه اصلی سامانه eadl.ir نیز اقدام به دانلود نمائید.

مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا (اندروید)

وارد برنامه “عدالت همراه” شده، کد ملی و کد ثنا خود را درج نمایید.

سپس پیامکی حاوی کد موقت به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. آن را نیز وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

پس از ورود به صفحه اصلی اپلیکیشن، گزینه “ابلاغ‌های الکترونیکی” را انتخاب کنید. سپس با انتخاب هر یک از قسمت‌های “ابلاغیه‌های مشاهده‌شده” و “ابلاغیه‌های جدید” به تمامی ابلاغیه‌های حساب کاربری خود دسترسی دارید.

مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا (آیفون iOS)

استفاده از اپلیکیشن “عدالت همراه” نسخه آیفون، تقریبا مانند نسخه اندروید این برنامه است و در بعضی به‌روزرسانی‌های آن ممکن است تفاوت کمی در طراحی، و مکان دکمه‌ها را مشاهده نمایید. جهت مشاهده ابلاغیه‌ سامانه ثنا برای نسخه آیفون، مطابق تصویر زیر اقدام کنید.

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

جهت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، پس از ورود به حساب کاربری خود، به صفحه زیر منتقل می‌شوید.

مشاهده ابلاغیه‌های الکترونیکی از طرق جستجو با رمز پرونده و شماره پرونده نیز ممکن است، و در بعضی موارد جستجوی شما را آسان‌تر می‌کند. بدین منظور با در دست داشتن رمز یا شماره پرونده خود بر گزینه‌های “دریافت با رمز” و “دریافت با شماره” کلیک نمائید و اطلاعات مرتبط را وارد کنید.

مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی سامانه ثنا

جهت مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا، نیاز به یک کد، تحت عنوان “رمز شخصی” در دست دارید که در هنگام ثبت نام، در دسترس شما قرار داده‌می‌شود. در صورت فراموشی رمز شخصی می‌توانید با انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام” و طی مراحل بعدی آن اقدام به دریافت یک رمز شخصی جدید نمائید.

کلام آخر

با توجه به ضرورت استفاده از سامانه eblagh.adliran.ir و آشنایی با چگونگی مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا؛ در این مطلب، سعی بر این بود آموزش تصویری مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا همچنین مشاهده ابلاغیه با کدملی و مشاهده ابلاغیه با موبایل را به صورت جامع توضیح داده ایم.

چنانچه درهر مرحله از فرآیند مشاهده ابلاغیه های خود دچار مشکلات اینترنتی شده و موفق به رویت ابلاغیه های خود نشده اید، میتوانید با کارشناسان بخش سامانه مجموعه تماس حاصل نموده و به دریافت ابلاغیه های خود بپردازید.

منبع: دستیارکمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 22,118
  • بازدید کلی : 104,388