loading...
zor
zora بازدید : 24 دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های فراگیر پیام نور هستند، برای آگاهی از شرایط و ضوابط آن، در ابتدا باید اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 نموده و آن را به طور کامل مطالعه کنند.

متقاضیان برای آگاهی از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، باید این دفترچه را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایند. متقاضیان می توانند دفترچه مربوطه را از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود نمایند.

پس از مطالعه کامل دفترچه در صورتی که داوطلب واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها باشد و به کد رشته محل های ارشد موجود در آن ها علاقه داشته باشد می تواند در زمان تعیین شده فرم ثبت نام خود را تکمیل نماید.

به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 ، لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

اطلاعات دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402

با دانلود دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، اطلاعات مفیدی در بخش های مختلف آن طبقه بندی شده که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد:

1- اولین موضوع اطلاعات مربوط به زمان بندی ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون و سایر زمان بندی ها می باشد.

2- در این بخش از دفترچه شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور قرار داده شده که شامل مدرک تحصیلی مورد پذیرش در این دانشگاه ها، مقررات وظیفه عمومی (مخصوص داوطلبان مرد) و شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی می باشد.

3- در این بخش از دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، جدول هایی مربوط به کد رشته های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قرار داده شده که شامل 5 گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر می باشد.

4- منابع مورد مطالعه برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور متفاوت بوده و داوطلبان باید این منابع را از دفترچه مطالعه کرده و مطابق با آن برای این آزمون آماده شوند.

5- در ادامه دفترچه مواردی در خصوص هزینه ثبت نام آزمون، آموزش نحوه ثبت نام، شرایط مربوط به سهمیه ایثارگران، شهریه داوطلبان، شرایط و ضوابط تحصیل در این مقطع ذکر گردیده است.

6- آخرین بخش از دفترچه جداول مربوط به رشته محل های تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه های فراگیر پیام نور است.

از آنجاییکه انتخاب رشته برای کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با ثبت نام آزمون انجام می شود، داوطلبان می توانند 40 کد رشته محل را از جدول های مذکور یادداشت کرده و در فرم ثبت نام خود وارد نمایند.

نکات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

در این بخش قصد داریم نکات مهمی را برای استفاده از دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بیان کنیم تا داوطلبان با مطالعه آن بتوانند به راحتی به تمام مسائل پاسخ دهند.

1- یکی از مهم ترین نکاتی که باید بیان نماییم این است که زمان بارگزاری این دفترچه بر روی سایت سازمان سنجش همزمان با شروع ثبت نام آزمون ورودی می باشد، لذا لازم است داوطلبان با شروع مهلت ثبت نام به سایت مراجعه نموده و آن را دانلود کنند.

2- تمام مواردی که برای ثبت نام داوطلب درسایت لازم است، در این دفترچه ذکر شده، و متقاضیان با مطالعه آن می توانند قبل از شروع مراحل نام نویسی، مدارک خود را تهیه نمایند.

3- یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه نمود، لیست کد رشته محل های ارشد برای دانشگاه های فراگیر پیام نور است. داوطلب با مطالعه دفترچه کد رشته محل هایی را که مد نظر دارد ثبت کرده و در زمان ثبت نام در محل مورد نظر وارد می کند.

4- آزمون فراگیر ارشد پیام نور دارای آزمونی جداگانه از آزمون ارشد سراسری-آزاد بوده و دارای منابع مطالعاتی کاملا متفاوتی است که داوطلبان با مطالعه کامل دفترچه می توانند از منابع امتحانی رشته مورد نظر خود مطلع گردند.

[call_image]

نتیجه گیری

اولین کاری که متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید انجام دهند، دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 از سایت سنجش می باشد.

در ادامه لازم است تمامی داوطلبان دفترچه را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایند تا در ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور به مشکل نخورند.

در مقاله بالا مطالب مفیدی در خصوص دانلود دفترچه، زمان انتشار آن، نکات و محتویات دفترچه قرار داده شده است. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور دارید، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.
 
منبع

مطالب مرتبط

تحلیل و بررسی کارنامه کنکور سراسری

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402-1403

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402-1403

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402-1403

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن ماه 1402

ثبت نام کنکور سراسری دی ماه 1401

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

سهمیه ایثارگری و رزمندگان در کنکور سال تحصیلی 1401-1402

زمان اعلام نتایج کنکور 1402-1403

اعلام نتایج اولیه کنکور

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه پیام نور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 1,523
  • بازدید سال : 22,203
  • بازدید کلی : 104,473