loading...
zor
zora بازدید : 22 دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

بانک ایران زمین همه ساله بنا بر کمبود نیروی انسانی شعب مختلف خود در سراسر کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲ و عناوین شغلی مختلف می نماید.

عملیات مربوط به ثبت نام و مراحل برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین از طریق سایت آن به نشانی izbank.ir انجام می پذیرد.

داوطلبانی که مشتاق به اشتغال در این بانک هستند می توانند در آزمون استخدامی آن شرکت نموده و در صورت پذیرش، وارد مرحله مصاحبه می شوند.

داوطلبان با مطالعه دفترچه آزمون مذکور در صورتی که عنوان های شغلی اعلام شده در آزمون استخدامی با رشته تحصیلی آن ها همخوانی داشته باشد، می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت بانک، نسبت به ثبت نام استخدام بانک ایران زمین اقدام کنند.

با توجه به اهمیت آزمون استخدامی بانک ایران زمین تصمیم گرفتیم مقاله ای خصوص استخدام شعب مختلف بانک ایران زمین، زمان ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام و …  در اختیارتان قرار دهیم.

استخدام شعب مختلف بانک ایران زمین

چند سالی است که شعب مختلف بانک ایران زمین علاوه بر جذب نیرو به صورت آزمون استخدامی سراسری، اقدام به انتشار اطلاعیه هایی در سایت خود برای جذب نیروی انسانی می نماید.

لازم به ذکر است که برخی از شعب این بانک چند بار در سال اقدام به جذب نیرو برای تامین کمبود نیروی انسانی خود می نماید ولی برخی از شعب تنها با آزمون استخدامی سراسری، کمبود نیروی خود را تامین می نمایند.

در این بخش از مقاله قصد داریم استخدام بانک ایران زمین در شعب مختلف را برای سال ۱۴۰۲ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

تا کنون اخباری مبنی بر استخدام بانک ایران زمین  ۱۴۰۲ در شعب مختلف منتشر نگردیده است و به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی این بانک را دارند، باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در سایت بانک ایران زمین اقدام نموده و تمامی مراحل نام نویسی را تکمیل نمایند.

هر ساله اطلاعیه های استخدام این بانک اعم از تاریخ ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و … از طرف مجری برگزارکننده آن، در سایت به نشانی izbank.ir اعلام می شود.

در سال گذشته ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین برای رشته های انفورماتیک در تهران از تاریخ  ۱۵ تا ۲۵ آذر ماه ادامه داشته است. به محض انتشار زمان دقیق ثبت نام برای سال ۱۴۰۲ در این بخش از مقاله تاریخ دقیق قرار داده می شود.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲

مسئول ثبت نام، اجرا، برگزاری و اطلاع رسانی آزمون استخدامی مذکور، سامانه بانک ایران زمین می باشد و داوطلبان باید برای نام نویسی به سایت بانک به نشانی izbank.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام و بارگزاری مدارک را تکمیل نمایند.

در این قسمت راهنمای گام به گام ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ایران زمین قرار داده شده است:

۱- در مرحله نخست کافیست izbank.ir را در مرورگر خود وارد نموده و وارد سایت بانک ایران زمین شوید.

۲- اولین نتیجه جستجو با عنوان ” پورتال بانک ایران زمین ” را انتخاب نمایید.

۳- پس از ورود به سایت گزینه “ دعوت به همکاری بانک ایران زمین ” را انتخاب کنید.

۴- راهنمای موجود در سایت را مطالعه نموده و تیک گزینه ” عین شرایط ثبت نام بانک را قبول دارم ” فعال کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت نام ” کلیک نمایید.

۵- پس از وارد کردن کد پستی و آدرس پست الکترونیک، رشته شغلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در این مرحله ثبت نام شما به پایان رسیده است و باید خود را برای شرکت در آزمون کتبی و رقابت با دیگر داوطلبان آماده کنید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲

داوطلبان برای شرکت در هر امتحان ورودی و استخدامی ابتدا باید از شرایط شرکت در آزمون مطلع شده و در صورتی که تمامی شرایط را دارا باشند اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

در این قسمت از مقاله قصد داریم مجموعه ای از شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین را برایتان شرح دهیم.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

۱- دارا بودن تابعیت ایرانی برای داوطلبن الزامی است.

۲- اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد پذیرش در قانون اساسی.

۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری و فساد اخلاقی.

۴- داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور یکی از الزامات است.

۵- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۶- برخورداری از سلامت روحی و جسمی برای داوطلبان متناسب با شغل انتخابی.

۷- حداقل معدل قابل قبول برای مقطع کارشناسی ۱۳، و کارشناسی ارشد ۱۵ می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین:

عنوان شغلی(آقایان)

حداقل سابقه كار مرتبط

حداکثر سن

تخصص‌های مورد نیاز

كارشناس پشتیبانی کارت و شبکه پرداخت

حداقل ۳ سال کارشناسی ۳۰ سال/کارشناسی ارشد۳۳ سال تسلط بر نحوه عملکرد سوییچ های کارت بانکی و تراکنشهای بانک و پرداخت – تسلط بر مستند فنی شتاب و مفاهیم مرتبط با آن – تسلط بر سیستم های مانیتورینگ تجهیزات بانکی – آشنایی با مفاهیم بانکداری دیجیتال و کسب و کارهای پلتفرمی مبتنی بر کارت و تجهیزات پرداخت دیجیتال – توانایی طراحی و پیاده سازی متدهای تبادل اطلاعات بانکی بر مبنای وب سرویس – توانایی تحلیل داده های آماری تراکنشهای پرداخت – آشنایی با نرم افزار کاربری سیستم کارت و دستگاههای ATM , POS , Kiosk، VTM ، CRS

 

 

 

 

 

–برای استخدام در عنوان شغلی فوق، تمامی گرایش های رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد قابل پذیرش است.

عنوان شغلی (آقایان) حداقل سابقه كار مرتبط حداکثر سن

تخصص‌ های موردنیاز

کارشناس کنترل و مدیریت پروژه ۳ سال کارشناسی ۳۰ سال/کارشناسی ارشد۳۳ سال تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه – تسلط بر مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری- تسلط بر نرم افزار MSProject و آفیس و اکسل و Outlook – آشنایی با سامانه مدیریت پروژه سازمانی  EP آشنایی با نرم افزار SharePoint

 

 

– برای استخدام در عنوان شغلی فوق، تمامی گرایش های رشته مهندسی صنایع در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد قابل پذیرش است.

عنوان شغلي (آقا و خانم) حداقل سابقه كار مرتبط حداکثر سن

تخصص‌های موردنیاز

کارشناسان حوزه امور بانکداری دیجیتال ۳ سال کارشناسی ۳۰ سال/کارشناسی ارشد۳۳ سال تسلط بر بانکداری دیجیتال – تسلط بر بازاریابی دیجیتال – تسلط بر بانکداری باز و استانداردهای مرتبط – تسلط بر معماری نرم افزارهای بانکی – آشنایی کامل با متدولوژی های مهندسی نرم افزار ( SCRUM، RUP، . . . ) – آشنایی کامل با مدل سازی کسب و کار (BPMN2، . . . )

– برای استخدام در عنوان شغلی فوق، تمامی گرایش های رشته مهندسی کامپیوتر- نرم افزار (کلیه گرایش ها) مهندسی صنایع(کلیه گرایش ها) و مدیریت بازرگانی (کلیه گرایش ها)  در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد قابل پذیرش است.

نتیجه گیری:

یکی از آزمون های بسیار مهم و پرطرفدار استخدامی بانک ها از جمله بانک ایران زمین می باشد که هرساله از طریق آزمون سراسری استخدامی و در بعضی از شعب به صورت غیر سراسری برگزار می شود.

داوطلبان بسیار زیادی علاقه مند به شرکت در امتحان ورودی بانک ایران زمین هستند تا شانس قبولی خود را از طریق رقابت با دیگر داوطلبان بیازمایند.

با توجه به اهمیت آزمون استخدامی بانک ایران زمین مطالب مهم و مفیدی را در این مقاله قرار دادیم.

امیدواریم توانسته باشیم مقاله مفیدی را برای داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه پس از مطالعه مطلب فوق، هچنان سوال یا ابهامی در زمینه استخدام در بانک ایران زمین دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و به راحتی پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.
منبع
مطالب مرتبط

استخدام بانک ایران زمین 1402

استخدام بانک سینا 1402

استخدام بانک پاسارگاد 1402

استخدام بانک پارسیان 1402

استخدام بانک شهر 1402

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک سینا 1402

ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 1402

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 1,186
  • بازدید سال : 21,866
  • بازدید کلی : 104,136