loading...
zor
zora بازدید : 24 پنجشنبه 17 فروردین 1402 نظرات (0)

بعد از برگزاری امتحان سمپاد، شرکت کنندگان این سنجش، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند، از این رو بسیاری از دانش آموزان، هر روز به سایت پادا و آزمون برای دریافت کارنامه خود مراجعه می کنند، اما باید به این نکته توجه داشته باشند که لینک دریافت کارنامه تنها در مهلت تعیین شده توسط سازمان سنجش، فعال خواهد شد.

به همین خاطر ما تلاش کردیم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را در اختیار داوطلبان شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان قرار داده تا کمی از استرس و نگرانی والدین و دانش آموزان کاسته شود. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در این خصوص را دارید، بهتر است با مجموعه ما تماس گرفته تا مشاوران تحصیلی مجموعه مشاوره تلفنی اطلاعات لازم را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.

اعلام نتایج تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان، هر ساله از طریق وب سایت استعداد های درخشان به آدرس، pada.medu.ir اعلام می شود، یعنی تمامی شرکت کنندگان این آزمون در تاریخ تعیین شده، با مراجعه به پنل کاربری خود در این وب سایت، می توانند اقدام به رویت و دریافت کارنامه خود نمایند.

پس از آن، اگر جزو گروه پذیرفته شدگان باشند، باید به مدرسه محل قبولی مراجعه و با ارائه مدارک ضروری، فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند، البته در صورتی که شما نیز جزو گروه پذیرفته نشدگان می باشید، اگر اعتراضی به نتیجه آزمون دارید، بهتر است در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش درخواست خود را ثبت و این موضوع را پیگیری نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

با در نظر گرفتن این موضوع که، هنوز فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان در سال 1402 برگزار نشده، زمان دقیقی نیز در خصوص اعلام نتایج این سنجش در دسترس نیست.

البته در سال گذشته یعنی 1401، نتیجه این امتحان در مرداد ماه اعلام شد و داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان شرکت کرده بودند، در زمان اعلام شده با مراجعه به وب سایت مربوطه توانستند نتیجه آزمون خود را دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پس از برگزاری، آزمون ورودی تیزهوشان پایه نهم به دهم، شرکت کنندگان این سنجش، منتظر دریافت نتیجه این امتحان می باشند، زیرا با اطلاع از عملکرد خود می توانند متوجه شوند که واجد شرایط ادامه تحصیل در این مدارس هستند یا خیر؟

در سال گذشته (1401) در تاریخ 2 مرداد، داوطلبان تحصیل پایه دهم در مدارس تیزهوشان با مراجعه به وب سایت پادا، توانستند نتیجه آزمون را دریافت نمایند، البته با در نظر گرفتن مشکلاتی مانند؛ شلوغی سرورها، نیمه بالا آمدن صفحه اعلام نتیجه، افرادی که موفق به ورود به وب سایت پادا نشده بودند، با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته و کارشناسان ما به صورت مستقیم کارنامه نهایی افراد را دریافت و برایشان ارسال می کردند.

با تعیین مهلت اعلام نتیجه آزمون مدارس تیزهوشان این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

1_ جهت رویت و دریافت نتایج آزمون تیز هوشان، باید در تاریخ مقرر، به سایت pada.medu.ir مراجعه نمایید.

نحوه دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان

2_ گزینه “مشاهده کارنامه” را انتخاب نمایید.

1_نحوه دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان

3_ کد ملی و رمز عبور پادا خود را در فیلد های مربوطه درج نمایید.

2_نحوه دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان

4_ در این صفحه اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک “دریافت کارنامه” درج شده که با انخاب لینک مذکور، به سادگی نتیجه آزمون تیزهوشان را مشاهده نمایید.

صدور کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان 

برای این گروه از دانش آموزان کارنامه ای صادر نشده و تنها وضعیت قبولی آن ها در پنل کاربری قابل مشاهده می باشد. افراد پذیرفته شده باید در زمان مشخص شده اقدام به تکمیل فرایند نام نویسی خود در مدرسه پذیرفته شده نمایند.

داطلبان پذیرفته نشده در آزمون تیزهوشان

این دانش آموزان با ورود به پنل کاربری شخصی خود، می توانند کارنامه خود را دریافت و در صورت اعتراض، درخواست خود را در زمان مربوطه ثبت نمایند.

سخن نهایی

ما تلاش کردیم در بطن این مقاله شما عزیزان را کامل و مفصل با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان، آشنا سازیم، فراموش نکنید برای دریافت کارنامه خود باید به سامانه مذکور مراجعه نمایید، در صورتی که به دلایل گوناگونی مانند بالا نیامدن سامانه، نیمه باز شدن صفحه و … موفق به دریافت کارنامه خود نشدید، می توانید با مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرید تا در سریع ترین مشکل شما را مرتفع ساخته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 587
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 22,123
  • بازدید کلی : 104,393