loading...
zor
zora بازدید : 20 پنجشنبه 01 دی 1401 نظرات (0)

سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com، همان وب سایت متمرکز خرید خودرو می باشد که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

حتما شما هم چند باری در قرعه کشی خودرو، شرکت کرده اید و اگر خوش شانس بودید، خودرو با قیمت کارخانه به شما تعلق گرفته است و اگر آدم بد شانسی بودید منتظر مرحله بعدی قرعه کشی خودرو سازان هستید.

دلیل اینکه خودروسازان اقدام به فروش محصولاتشان به صورت فوق العاده کرده اند، گرانی خودرو و قیمت هایی می باشد، که هیچ نظارتی بر روی آن ها نیست.

تمامی متقاضیانی که قصد خرید و شرکت در طرح های فوق العاده خودروسازان باید در سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت، ثبت نام کرده و از طریق این سامانه اقدام کنند.

در ادامه این مطلب به شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو و نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم پرداخت.

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

این سامانه صرفا جهت ثبت نام اولیه متقاضیان و تخصیص یکپارچه خودرو راه اندازی شده است. در این سامانه ابتدا یک ثبت نام اولیه از متقاضیان به عمل می آید. برای خودروهایی که میزان تقاضا برای آنها کمتر از ظرفیت مجاز باشد، اسامی متقاضیان جهت انجام عملیات فروش به خودروسازان اعلام می گردد. در صورتی که پس از اتمام مهلت ثبت نام میزان متقاضیان یک خودرو بیش از ظرفیت اعلامی باشد اسامی متقاضیان جهت انجام فرآیند قرعه کشی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجام مراحل آتی فروش توسط خودروسازان اعلام می گردد.

متقاضیان می‌توانند با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خرید خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

شما در این سامانه می توانید محصولات تمام خودروسازان و بخشنامه های اعلامی آنها را ملاحظه کرده، و ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

بعد از اینکه وارد سایت sale.iranecar.com و قسمت ثبت نام شدید، باید اطلاعات شخصی، بانکی و پستی خود را وارد نمایید.

مطابق تصویر بالا شما باید اطلاعات هویتی و پستی خود را به طور دقیق وارد کنید، زیرا در صورتی که اطلاعات شما مغایرت داشته باشد، شما از لیست اسامی برنده شدگان حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  ورود به سامانه اظهارنامه مالیاتی tax.gov.ir

نکته ای که باید به آن اشاره کرد، این است که شماره تلفن همراهی که وارد می کنید حتما باید به نام خود شخصی باشد که اطلاعات آن در سامانه ثبت شده است.

پس از اینکه ثبت نام شما کامل شد، به صفحه اصلی برگردید و گزینه ورود را انتخاب کنید و وارد پنل شخصی خود شوید.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

شرایطی که برای متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو وجود دارد همان شرایطی است که خودروسازان در بخش نامه های خود اعلام کرده اند که ما مجددد به آن اشاره خواهیم کرد.

۱_ کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد.

۲_ با هر کد ملی فقط یک خودرو می توان ثبت نام کرد.

۳_ متقاضی گواهینامه رانندگی خودرو داشته باشد.

۴_ سن ثبت نام کننده بالای ۱۸ سال باشد.

۵_ تا اطلاع ثانوی برای کلیه طرح ها، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید از سایر خودروسازها ۴۸ ماهه می‌باشد.

۶_ متقاضیان شرکت در طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش نباید پلاک فعال انتظامی به نام خود داشته باشند.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

ابتدا وارد پنل کاربری شخصی خود شوید، و به قسمت انتخاب خودرو بروید، در این بخش شما می توانید با استفاده از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، طرح ها و محصولات خودروسازان را مشاهده و انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به صفحه خودرو مورد نظر، بخشنامه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد، مثلا فروش فوق العاده تحویل ۹۰ روزه و یا فروش طرح حمایت از خانواده، جوانی و یا فروش به صورت مشارکت در تولید.

هر کدام از این طرح ها شرایط خاص خود را دارند که پس از انتخاب می توانید از آن آگاه شوید.

پس از اینکه خودرو و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمودید، باید روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید. پس از تکمیل مراحل گفته شده، یک کد رهگیری دریافت می کنید و ثبت نام شما در قرعه کشی به پایان می رسد.

پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو

ممکن است گاهی هنگام استفاده از خدمات این سامانه دچار مشکل و خطاهای گوناگون شوید، در این شرایط ۲ راه حل دارید؛ یا می توانید مجموعه الو رایانه کمک تماس بگیرید و یا از پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو استفاده نمایید.

 

راه های ارتباطی با پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو

نام شرکت  شماره ارتباطی
پشتیبانی سایت ۰۲۱-۵۴۹۴۵
گروه صنعتی ایران‌خودرو ۰۹۶۴۴۰
گروه خودروسازی سایپا ۰۹۶۵۵۰
شرکت کرمان موتور ۰۲۱-۴۲۷۲۴
شرکت صنایع خودروسازی مدیران ۰۲۱-۴۷۶۵۱
شرکت بهمن موتور ۰۲۱-۴۸۰۲۷
شرکت آرین پارس موتور ۰۲۱-۴۸۴۹۱۰۰۰

 

در آخر:

در صورتی که شما هم قصد ثبت نام برای خرید خودرو را دارید پیش از هر اقدامی باید در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام نمایید، زیرا بدون ثبت نام امکان خرید خودرو ممکن نیست، به دلیل ضرورت این موضوع ما در این مطلب نحوه ثبت نام در این سامانه و روش خرید خودرو را برایتان به صورت کامل شرح داده ایم. 

پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت و انتخاب خودرو و طرح مد نظر خود باید منتظر اعلام نتایج از جانب شرکت خودرو ساز بمانید. در صورتی که نام شما جزء اسامی منتخیبن بود ظرف مدت ۳ روز می بایست مبلغ مورد نظر را به حساب خودرو سازان واریز کنید.

اسامی برنده شدگان نیز علاوه بر ارسال پیامک در پنل شخصی هر فرد در سامانه یکپارچه فروش خودرو درج خواهد شد.

در صورتی که هنگام و یا بعد از ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو به مشکلی برخورد کردید، می توانید با مشاوران مرکز الورایانه کمک تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

منبع : الو رایانه کمک

برچسب ها فروش خودرو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 1,424
  • بازدید سال : 22,104
  • بازدید کلی : 104,374