loading...
zor
zora بازدید : 62 یکشنبه 16 مرداد 1401 نظرات (0)

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام چند وقتی است که کاربران این شبکه اجتماعی را درگیر خود کرده است، البته این مشکل برای اندرویدی ها در قالب سفید شدن صفحه اینستا رخ می دهد که در میتوانید برای حل آن به صفحه رفع مشکل سفیدی صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

اما سیاهی صفحه اینستا، در حالتی رخ می دهد که برنامه شما روی حالت شب(dark mode) قرار گرفته باشد.سیاهی صفحه اینستاگرام و یا سفیدی صفحه اینستا، فرقی نمیکند در وقع مشکل یکسان است و راه حل مشابه.

احتمالا در جستجوهای خود در اینترنت به راه حل های مختلفی برخورد کرده اید، مانند پاک کردن کش حافظه برنامه-حذف و نصب مجدد-استفاده از فیلتر شکن-استفاده از برنامه های جانبی و مواردی از این دست، شاید نشود گفت که این راه حل ها اشتباه است زیرا برخی از این روش ها در سایت رسمی خود اینستاگرام و بسیاری از سایت های معتبر خارجی آمده است.

اما،با توجه به بررسی ها و آزمایش های دقیقی که چند روز گذشته توسط تیم تخصصی پشتیبانی اینستاگرام ایران، بر روی این مشکل صورت گرفته است، روش ها و راه حل هایی که در وب سایت اینستاگرام و همچنین وب سایت ها و منابع فارسی و انگلیسی زبان سراسر اینترنت، برای حل این مشکل ذکر شده است، هیچکدام برای کاربران ایرانی ابدا کارساز نیستند.

و نهایتا مشکل را برطرف نمیکنند، تیم تخصصی ما طی بررسی ها و آزمایش های دقیق خود، توانسته است یک راه حل اختصاصی و تضمینی برای حل این مشکل پیدا کند که مشکل صفحه سیاه اینستاگرام شما را به صورت تضمنی و آنی در کمتر از یک ساعت حل خواهد کرد.

این راه حل هیچ نیازی به ریست فکتوری یا فلش کردن گوشی شما ندراد و مشکل شما بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی، کاملا برطرف خواهد شد و اخرین نسخه ی اینستاگرام اصلی و رسمی بر روی گوشی شما باز میشود. این روش هم برای گوشی های اندرویدی کار میکند و هم برای گوشی های ایفون.

برای حل آنی و تضمینی این مشکل میتوانید با مرکز پشتیبانی اینستاگرام در ایران، با شماره درج شده تماس بگیرید، تا کارشناسان پشتیبانی، پای تلفن در کمتر از یک ساعت مشکل صفحه سیاه اینستا شما را کاملا برطرف کنند.

برای ارتباط تلفنی با مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران، فقط از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (بدون کد و صفر) تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به شما و حل مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام شما هستند.

در صورتی هم که به تلفن ثابت دسترسی ندارید و یا موفق به تماس با شماره ی اعلام شده نمیشوید روی این لینک کلیک کنید

کارشناسان ما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز بصورت تمام وقت آماده پاسخگویی می باشند.

 

حل تضمینی مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام (بدون نیاز به ریست فکتوری یا فلش کردن گوشی) و همچنین حل تمامی مشکلات اینستاگرام شما به صورت آنی و تلفنی در ۲۴ ساعت شبانه روز

 

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران و رفع آنی مشکل خود میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید:

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در ایران، همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۲ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع آنی مشکلات شما در خصوص تمام مسائل و مشکلات اینستاگرام میباشند

در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی ندارید و یا موفق به تماس با شماره ی اعلام شده نمی شوید کلیک کنید

حل مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام بدون نیاز به ریست فکتوری و فلش کردن گوشی - رفع مشکلات ورود دو مرحله ای اینستاگرام (عدم دریافت کد امنیتی ۶ رقمی، کار نکردن کدهای امنیتی ۶ رقمی، گم شدن یا کار نکردن کدهای پشتیبان ۸ رقمی و سایر مشکلات مربوط به ورود ۲ مرحله ای) - بازگردانی پیج هایی که رمز عبور را فراموش کرده اید و یا دسترسی به شماره موبایل و ایمیل پیج ندارید - بازگردانی پیج های ربات شده (من ربات نیستم) - بازگردانی پیج های دیسیبل (غیرفعال) شده - بازگردانی پیچ های هک شده (حتی اگر هکر شماره تلفن، ایمیل، گذرواژه و ای دی پیج را تغییر داده باشد) - بازگردانی پیچ های فیشینگ شده یا مشکوک به فیشینگ - بازگردانی پیج های مسدود شده - رفع مشکل پیج های محدود شده (محدود شدن لایو، لایک، کامنت، استوری و ..) - بازگردانی پیج های قفل شده (لاک شده) - برطرف کردن مشکل پیج های شدوبن شده - رفع مشکل بیرون پریدن از اینستا - حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستا - حل مشکلات وارد شدن به اینستا - رفع مشکل عدم دریافت لینک بازیابی پسورد - حل مشکل عدم امکان ارسال یا دریافت پیام در دایرکت - بازگردانی پیج هایی که سن زیر ۱۳ سال وارد کرده اند - دیلیت کردن دائم و موقت پیچ و بازگردانی پیچ های دیلیت شده (حتی اگر ای دی پیج را فراموش کرده اید) - امنیت پیج - بالا بردن امنیت پیج برای جلوگیری از هک شدن - ارائه راهکارهای عملی و زودبازده برای رفتن به اکسپلورر و افزایش فالور و لایک و کامنت و بازدید - ارائه راهکارهای عملی و زودبازده برای مشکل ریزش فالور و کاهش لایک و کامنت و بازدید - و همچنین برطرف کردن تمام مشکلات مربوط به اینستاگرام به صورت غیرحضوری و آنی

 

.

 

اما ما برای جامع بودن مقاله خود، تمام راه حل هایی که در سطح بین اللملی مطرح شده است را برای مخاطبان خود شرح داده ایم

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

دلایل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

همانطور که در چند وقت اخیر همه متوجه آن شدیم، اینستاگرام آپدیت های زیادی را در فاصله کم ارائه داده است، در برخی این بروزرسانی ها باگ هایی ایجاد شده که حتی در آپدیت های بعدی برخی از آنها باقی مانده است.حتما شما هنگام وارد شدن به برنامه اینستاگرام با صفحه سیاه و خالی مواجهه شده اید و سردرگم به دنبال دلیل آن هستید.

معمولاً ممکن است به دلیل مشکل در دستگاه شما یا برنامه اینستاگرام رخ دهد. دلیل آن ممکن است از اشکال نرم افزاری به پر بودن حافظه نهان برنامه شما یا یک برنامه قدیمی باشد. از این رو، لازم است برای حل مشکلی که با آن مواجه هستید، موارد زیر را دنبال و اجرا کنید

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

برای این منظور مراحل متعددی وجود دارد، ممکن است اولین روش مشکل سیاهی صفحه اینستا شمارا حل کنید و یا امکان دارد که چند روش را با هم انجام داده تا این مشکل حل شود.

  1. دسترسی کامل به صفحه کلید را خاموش کنید:

این روش که اولین یکی از کاربران ردیت مطرح کرد، و بسیاری آنرا را انجام دادند و فیدبک مثبتی نشان داده اند به این صورت می باشد که:(البته برای گوشی ها آیفون این راهکار موثر است)

به تنظیمات گوشی بروید

روی «دسترس‌پذیری» ضربه بزنید.

«صفحه کلیدها» را در بخش فیزیکی و حرکتی پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

روی “دسترسی کامل به صفحه کلید” ضربه بزنید.

اگر «دسترسی کامل به صفحه کلید» روشن است، آن را خاموش کنید.

هنگامی که آن را خاموش کردید، باید برنامه اینستاگرام را ببندید و آن را باز کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل صفحه سیاه شما برطرف شده است یا خیر.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

 

 

برنامه اینستاگرام را دوباره نصب یا به روز کنید

در صورتی که مشکل از سرورهای خود اینستاگرام باشد، می تواند باعث سیاهی صفحه اینستا شود.این مشکل با بروزسانی یا نصب مجدد بعد از پاک کردن حل می شود.

برای دانلود مجدد اپلیکیشن اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

برای شروع، برنامه اینستاگرام را روی دستگاه خود نگه دارید تا گزینه های پاپ آپ ظاهر شوند.

اگر کاربر اندروید هستید، روی Uninstall ضربه بزنید اما اگر از آیفون استفاده می کنید، گزینه Remove app را انتخاب کنید.

برنامه اینستاگرام را دوباره نصب یا به روز کنید

 

 

گزینه  delete  یا  OK   را بزنید تا تایید کنید که قصد پاک کردن برنامه دارید.

برنامه اینستاگرام را دوباره نصب یا به روز کنید

 

حالا، بسته به اینکه اندروید یا آیفون دارید، برای نصب مجدد برنامه،  روی Play Store یا App Store ضربه بزنید.

پس از آن، Instagram را جستجو کنید و روی Install ضربه بزنید .

اگر از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده میکنید، برای شما گزینه update  نمایش داده می شود که با زدن بروی آن برنامه شما به آخرین نسخه بروزرسانی می شود.

سیاه شدن صفحه اینستاگرام

 

همه برنامه های پس زمینه را ببندید.

گاهی اوقات باز بود تعداد زیادی از برنامه در پس زمینه باعث کند شدن و عملکرد ضعیف برنامه های در اجرا مانند اینستاگرام می شود، احتمال دارد یکی از دلایل سیاه شدن صفحه اینستاگرام این موضوع باشد، پس تمام برنامه ها را ببندید.

ابتدا از سمت چپ صفحه اصلی خود به سمت بالا بلغزید تا به صفحه نمایش چند وظیفه ای راه اندازی شود.

سپس روی Close all واقع در پایین ضربه بزنید.

برای آیفون، دکمه هوم را دو بار فشار دهید.

پس از آن، روی هر برنامه به صورت جداگانه به بالا بکشید تا بسته شود.

کش اینستاگرام را پاک کنید:

یکی از عوامل اصلی که باعث و علت سیاهی صفحه اینستا می شود ، کش برنامه اینستاگرام است که باید از طریقی که در ادامه ذکر می شود آنرا پاک کنید.

به تنظیمات دستگاه خود بروید و پس از آن به سراغ گزینه Apps

سپس، برنامه اینستاگرام را پس از قرار دادن آن در لیست برنامه ها انتخاب کنید.

اکنون در قسمت App info، گزینه Storage را خواهید دید . آن را انتخاب کنید.

سپس از پایین صفحه، گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

سیاه شدن صفحه اینستاگرام

 

باید توجه داشته باشید که در گوشی های آیفون گزینه clear cache وجود ندارد و این عمل با حذف کردن برنامه انجام میشود.

 

حالت ذخیره انرژی را در دستگاه خود خاموش کنید.

شاید در نگاه اول بگویید که این موضوع چه ارتباطی به سیاه شدن صفحه اینستاگرام دارد.اما باید بگوییم که طبق تجربیات و تست هایی که کارشناسان مرکز الورایانه کمک انجام داده اند در برخی موارد، روشن بودن حالت ذخیر انرژی باعث سیاهی صفحه اینستاگرام بوده، پس ما این راه حل را نیز بیان میکنیم.

برای آیفون:

از تنظیمات ، به پایین بروید و روی باتری ضربه بزنید .

سپس، نوار لغزنده را برای حالت کم مصرف خاموش کنید.

برای اندروید:

روی تنظیمات ضربه بزنید .

پس از آن، روی Battery and device care ضربه بزنید .

سپس روی  Battery ضربه بزنید

در آخر، کلید را برای حالت ذخیره انرژی خاموش کنید . همچنین می توانید حالت را از نوار اعلان خاموش کنید. 

رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

 

ریست کردن گوشی موبایل

در آخر و پس از طی مراحل بالا گوشی موبایل خود را خاموش و روشن کنید و مجدد وارد برنامه اینستاگرام شوید.

در صورتی که مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام شما با انجام مراحل بالا رفع نشد، باید به اینستاگرام گزارش بدهید و درخواست خود را مبنی بر رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام ارسال کنید، برای این کار می توانید با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا آنها شمارا راهنمایی کنند.

سوالات متداول

علت سیاه شدن صفحه اینستاگرام چیه؟ آیا میشه حلش کرد؟

سیاهی صفحه اینستاگرام علت های مختلفی داره که ما در مقاله به شایع ترین هاش اشاره کردیم و اینکه بله این مشکل در کسری از ساعت توسط تیم ما قابل حله

آیا مرکز شما میتونه فوری مشکل صفحه سیاه اینستاگرام منو برطرف کنه؟

بله، کارشناسان ما با روش هایی که مخصوص مجموعه ماست و بصورت محرمانه می باشد مشکل شمارا در کوتاه ترین زمان بصورت صد در صد تضمینی حل میکنند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 21,996
  • بازدید کلی : 104,266