loading...
zor
zora بازدید : 46 چهارشنبه 15 تیر 1401 نظرات (0)

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر،نیاز به مشاوره و  اطلاعات بیشتری دارید.با ما تماس بگیرید

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

یکی از مشکلاتی که کاربران شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام دارند، پاک شدن پیام ها و چت های خود در دایرکت اینستاگرام و بازیابی دایرکت اینستاگرام است.

پاک شدن چت ها دلایل مختلفی دارد که موضوع بحث این مقاله نیست.اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا راهی برای بازیابی دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟ باید در پاسخ بگوییم که بله امکان بازیابی چت اینستاگرام و ریکاوری دایرکت حساب شخصی تان وجود دارد.در این مقاله همراه ما باشید تا راههای مختلف و نحوه بازیابی دایرکت اینستاگرام را خدمت شما توضیح دهیم. 

بازیابی دایرکت اینستاگرام

شاید فک کنید که برای بازیابی دایرکت اینستاگرام نیاز به نرم افزار و یا برنامه جانبی دیگری دارید، ولی باید بگیم که نیازی به برنامه های ریکاوری نیست، علتش هم این است که اینستاگرام برای بالا بردن امنیت اطلاعات شخصی کاربران اجازه این کار را به برنامه های جانبی نمیدهد و همه کارها را باید از طریق خود این شرکت انجام دهید.

 البته برنامه هایی وجود دارد که به اسم بازیابی اطلاعات شما نام کاربری و رمز عبور شمارا درخواست میکند که پیشنهاد نمی شود از این نوع برنامه ها استفاده کنید و ما هم معرفی نمیکنیم، زیرا امکان کلاهبرداری و هک اکانت شما وجود دارد.

شما ۳ راه برای بازیابی چت دایرکت اینستاگرام خود دارید.

۱.از طریق برگرداندن بکاپ یا پشتیبانی اینستاگرام.

۲.از طریق اکانت فیسبوک

۳.از طریق تماس باپشتیبانی اینستاگرام و درخواست از خود اینستاگرام

هر کدام از این روش ها مراحلی دارد که باید انجام دهید، در ادامه تمام مراحل را با تصویر توضیح داده ایم.با ما همراه باشید و در صورت ایجاد مشکل با کارشناسان مجموعه الورایانه کمک تماس بگیرید.

انواع روش های بازیابی دایرکت اینستاگرام:

۱.از طریق بکاپ اینستاگرام:

در آخرین نسخه برنامه اینستاگرام، گزینه ای تحت عنوان Download data ایجاد شده است، که شما می توانید با استفاده از این ویژگی تمام اطلاعات خود از قبیل عکس ها، ویدیو ها و پیام های خود را داشته باشید، البته برای دریافت این اطلاعات باید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد صفحه شخصی خود شوید و برروی گزینه settings کلیک کنید.

بازیابی دایرکت اینستاگرام

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

 

سپس گزینه Security را پیدا کرده و روی آن بزنید، این گزینه در نسخه های قدیمی تر با نام Privacy and Security وجود دارد.

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

پس از انتخاب این گزینه در قسمت پایین گزینه ایی دیگری تحت عنوان  Download data  وجود دارد.آنرا انتخاب کنید.

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

پس از انتخاب این گزینه شما وارد صفحه ایی می شوید که، باید درخواستی را مبنی بر دریافت اطلاعات اکانت خود به اینستاگرام ارسال کنید.

در این صفحه از شما ایمیل خواسته می شود، زیرا اینستاگرام این اطلاعات را به ایمیل شما ارسال خواهد کرد، باید توجه کنید که ایمیلی که وارد میکنید همان ایمیلی باشد که در هنگام ساخت صفحه اینستاگرام وارد کرده اید.این نکته را نیز باید اشاره کنیم که ایمیل ارسالی اینستاگرام تنها ۴ روز تاریخ انقضا دارد و بعد از این مدت از دسترس خارج می شود، پس شما هنگام دریافت اطلاعات از طریق ایمیل آن را ذخیره کنید.

 

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

 

پس از وارد کردن ایمیل، از شما رمز عبور خواسته می شود.این کار به این منظور انجام می شود که اینستاگرام مطمن شود خود صاحب حساب کاربری این درخواست را کرده و مانع سواستفاده افراد می شود.

پس اینکه اینستاگرام تایید کرد، شما مالک اکانت هستید، ظرف مدت ۴۸ ساعت دیتا حساب شما را جمع آموری کرده و برایتان ارسال میکند.

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

تصویر بالا ایمیلی است که حاوی اطلاعات خواسته شما از اینستاگرام است، فقط چند نکته جهت استفاده از این اطلاعات و روش باخوانی این دیتا باید ذکر کنیم. 

اول اینکه فرمت این اطلاعات Jason است که برای خواندن این اطلاعات باید از اپلیکیشن ویرایشگر Json Genie استفاده کنید.سپس با استفاده این اپلیکیشن فایل ارسالی اینستاگرام را می توانید باز کنید.

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

به این ترتیب می توانید فرآیند بازیابی چت دایرکت اینستاگرام را انجام دهید.اما حالا بریم سراغ روش بعدی بازیابی دایرکت اینستاگرام یعنی استفاده از اکانت فیسبوک.

۲.از طریق اکانت فیسبوک:

یکی از روش های کاربردی و بسیار ساده استفاده از فیسبوک است.همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از مجموعه های فیسبوک است، اگر هنگام ثبت نام اکانت فیسبوک خود را به حساب کاربری خود وصل کرده باشید این فرآیند بسیار سریع تر و راحت تر برای شما انجام میگیرد.

این روش وقتی قابل استفاده می شود که شما حساب اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود وصل کرده باشید.بریم سراغ مراحل نحوه بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک.

پس از وارد شدن به حساب فیسبوک خود، وارد قسمت inbox شوید، در این قسمت گزینه ای تحت عنوان Instagram Direct  وجود دارد که پس از وارد شدن، امکان مشاهده پیغام های دایرکت اینستاگرام خود را خواهید داشت

۳روش بازیابی دایرکت اینستاگرام-ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

روش سومی نیز وجود دارد که البته نسبت به ۲ روش قبلی کمی سخت تر و البته نتیجه گرفتن از آن کمی طولانی تر است.البته کارشناسان مرکز الورایانه کمک در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به بازیابی دایرکت اینستاگرام شما خواهند بود.

۳.از طریق تماس باپشتیبانی اینستاگرام و درخواست از خود اینستاگرام:

 روش سوم این است که شما از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام و ارسال ایمیل درخواست خود را مطرح کنید، در مقاله ۵ راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام، راههای ارتباطی و نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را بطور مفصل توضیح داده ایم.

ولی بطور کلی شما از قسمت help سایت اینستاگرام و خود برنامه ای که در گوشی خود دارید، باید درخواست خود را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام ارسال کنید و منتظر جواب ایمیل آنها باشید.

معمولا از شما میخواهند که احراز هویت کنید تا به درخواست شما رسیدگی کنند، که این عمل را با کمک کارشناسان ما می توانید به راحتی انجام دهید.

در آخر:

همه ما به طور تصادفی چیزی را حذف کرده ایم و سپس به آن نیاز داشته ایم. متاسفانه گاهی این اتفاق برای پیام های اینستاگرام ما می افتد. حذف اشتباهی پیام‌های مهم از اینستاگرام می‌تواند مشکلات بسیاری را برایمان ایجاد کند.

پس قبل از پاک کردن چیزی در این مدل پلتفرم ها حتما نسخه پشتیبان تهیه کنید. واگر این اتفاق افتاد میتوانید از روش های بالا برای بازیابی دایرکت اینستاگرام استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که به برنامه های جانبی که عنوان آنها بازیابی چت دایرکت اینستاگرام است اعتماد نکنید و اطلاعات حساب کاربری خود را به راحتی در اختیار افراد قرار ندهید.

منبع:الورایانه کمک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 372
  • بازدید ماه : 1,228
  • بازدید سال : 21,908
  • بازدید کلی : 104,178